Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناوه- ایرنا- رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: از محل بند 3 ماده 13 درآمدهای شهرداری ها 6 میلیاردریال از 2 سال گذشته تا پایان آذرماه امسال به آموزش وپرورش پرداخت و وصول شده است.

نعمت الله جوهری فرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: براساس این قانون مبالغ پرداختی شهرداری ها مستقیم به خزانه واریز و مجدد به خود آموزش وپرورش شهرستان های استان برگشت داده شده و طبق تبصره یک ذیل همین بند صرف تجهیز و توسعه مدارس و فضاهای آموزشی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در جلسه اخیر شورای آموزش وپرورش استان بوشهر مصوب شد که این شورا گزارشی از عملکرد نحوه هزینه درآمدهای ایجاد شده به استاندار ارایه دهد.
جوهری فرد گفت: قانون یادشده که در استان بوشهر معطل مانده بود در دولت تدبیر و امید احیا شد و استاندار جدید بوشهر در ابلاغیه ای، شهرداری های این استان را ملزم به انجام آن کرد.
رئیس اداره توسعه و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر بیان کرد: سهم شهر گناوه از محل درآمدها 180 میلیون ریال بوده که انتظار است باتوجه به گستردگی و ساخت و سازهایی که در شهر وجود دارد، مبالغ بیشتری پرداخت شود.
وی گفت: شهرداری گناوه تاکنون همکاری های بسیار گسترده و خوبی با آموزش وپرورش داشته و انتظار داریم که این مجموعه و سایر ادارات شهرستان ها توجه بیشتری داشته و نگاهشان تعقلی و مالکانه باشد تا بتوان در راستای تعلیم و تربیت گام های بیشتری برداشته شود.
وی افزود: توجه و عنایت شهرداران استان بوشهر در پرداخت درآمدها می تواند کمک شایانی در نوسازی فضاهای فرسوده و توسعه فضا و تجهیزات آموزشی بیشتر ایفا کند.
جوهری فرد با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش افزود: فلسفه وجودی ایجاد شوراها، احیای قوانین معطل مانده آموزش و پرورش، ایجاد فرصت ها و خلق موقعیت های جدید، مشارکت همه نهادها و سازمان هایی است که به نحوی می توانند به آموزش و پرورش کمک کنند تا بتوان توقعات بجای اولیا را به خوبی پاسخ داد و اعتماد آنان را بیش از پیش جلب کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش وپرورش درآمد گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از اجرا ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهرام اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به  اینکه طرح‌های راه روستای در استان بوشهر تسریع یافته است، اظهار داشت: در حال حاضر 98 درصد جمعیت روستا‌های بالای 20 خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه 7 روستای این استان با جمعیت بالای 20 خانوار فاقد راه آسفالت هستند، گفت: ساخت راه 5 روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی 23 کیلومتر راه روستایی اعلام و بیان کرد: خوشبختانه 49 کیلومتر راه روستایی استان بوشهر سال قبل اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی از اجرا 39 پروژه راه روستایی با اعتبار 400 میلیارد تومان در استان خبر داد و افزود: احداث و بهسازی 175 کیلومتر راه روستایی در بوشهر از ابتدای دولت سیزدهم نشان از عزم جدی این دولت در توسعه راه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی است.

وی با بیان اینکه بوشهر جزو استان‌های پیشگام در راه دسترسی مناسب روستایی است اضافه کرد: شاخص استان بوشهر در راه روستایی 98 درصد و میانگین کشوری 81 درصد است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بسته شدن پرونده راه دسترسی آسفالت روستاهای 50 خانوار به بالای استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد و بیان کرد: آخرین پروژه در این حوزه محور ریز به سرچشمه پس از 10 سال رکود در هفته دولت گذشته به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اولویت فعلی تکمیل آسفالت راه دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار 7 روستا معادل 74 کیلومتر که در دستور کار یا تامین اعتبار است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند