Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:13:24 GMT

51 راه روستایی در استان زنجان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۸۹۵

51 راه روستایی در استان زنجان بازگشایی شد

زنجان – ایرنا – معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین و وقوع کولاک 58 راه روستایی را در هشت شهرستان و یک بخش این استان بسته بود که با تلاش راهداران 51 جاده بازگشایی شد.

جواد یوسفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف سنگین و کولاک شدید بامداد دوشنبه/24 دی/ موجب بسته شدن این راه های روستایی در شهرستان های زنجان، ماهنشان، ابهر، خرمدره، سلطانیه و بخش زنجانرود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید براینکه کولاک شدید موجب بسته شدن راه های روستایی استان برای چندمین بار شده است، اظهارداشت: هم اکنون پنج راه روستایی در ماهنشان و 2 راه در شهرستان زنجان بسته است که راهداران در تلاش برای بازگشایی هستند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف و باران و مه غلیظ در جاده های استان جریان دارد.
یوسفی تاکید کرد: رانندگان از ترددهای غیرضروری و شبانه در مسیرهای کوهستانی و روستایی به جد خودداری و خودروهای خود را مجهز به تجهیزات ایمنی، گرمایشی و زنجیرچرخ کنند.
وی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 31 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در جاده های شریانی شامل آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و مسیرهای ترانزیت، 37 دوربین نظارتی در این محورها، 2 سامانه توزین حین حرکت در جاده های دندی - زنجان - ابهر - زنجان و 68 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان فعال است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
9505/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري و حمل و نقل جاده اي بازگشايي راه روستايي برف و كولاك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، عباس شرفی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون بر هفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم.

وی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۳۰ میلیون تن انواع کالا سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در محورهای مختلف جا به جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

کد خبر 6097176

دیگر خبرها

  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید