Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@13:45:27 GMT

باور نکنید، دل پرسپولیسی‌ها با تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۸۹۴۷

به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان در آرامش و در فضایی پر از امید در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند اما هر روز حاشیه‌های خواسته و ناخواسته برای این تیم و البته باشگاه‌ها به وجود می‌آید که شاید خود اعضای تیم ملی و باشگاه‌ها در این زمینه کمترین نقش را داشته باشند.

در جدید‌ترین ماجرا، گفته شده بازیکنان پرسپولیس که این روزها در اردوی قطر هستند بی‌توجه به بازی ملی، به گشت و‌گذار در دوحه پرداختند! سند حاشیه‌سازان هم در این بین عکس‌هایی است که از گردش پرسپولیسی‌ها در دوحه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حاشیه‌سازان در این باره گاف عجیبی دادند و به زمان عکس‌های بازیکنان پرسپولیس توجهی نکرده‌اند تا حاشیه‌ای بی‌جهت بسازند اما در این بین همین حاشیه نادرست باعث شد یک بار دیگر هجمه عجیبی علیه بازیکنان پرسپولیس به وجود بیاید. در این بین نباید از حاشیه‌پردازی برخی فعالان فضای مجازی و برخی خبرنگاران ناآگاه هم بی‌تفاوت گذشت.

ماجرای گردش در دوحه

بازیکنان پرسپولیس یکشنبه بعد از بازی تدارکاتی مقابل یوپن بلژیک، توسط مسئولان کمپ اسپایر قطر به ضیافت شام در فضای باز دعوت شدند و بعد از صرف شام، بازیکنان پرسپولیس در آسمان تاریک قطر عکس‌هایی به یادگار گرفتند اما همین عکس‌ها باعث شد پرسپولیسی‌ها مورد هجمه قرار بگیرند که نگاهی به بازی تیم ملی مقابل ویتنام نداشتند!

اشتباه حاشیه‌سازان اما اینجا بود که بازی تیم ملی مقابل ویتنام روز شنبه برگزار شد و این بازی در ساعت 14:30 انجام شده بود و طبعا زمان عکس‌های یادگاری پرسپولیسی‌ها هیچ‌منافاتی با برگزاری بازی تیم ملی و دیدن آن توسط سرخ‌پوشان نداشته است.

تماس قرمزها با اردوی تیم ملی

کاروان پرسپولیس از ۱۸ دی و دقیقا بعد از اولین بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقابل یمن راهی قطر شد تا اردوی ۱۲ روزه خود را در کمپ اسپایر برگزار کند و جالب اینجاست که بازیکنان پرسپولیس بارها در تماس‌های اینترنتی و تلفنی با ملی‌پوشان که در امارات هستند ارتباط برقرار کردند و جویای وضعیت تیم ملی شدند.

حتی بازیکنانی نظیر سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سید جلال حسینی، شایان مصلح و... با هم تیمی‌های خود یا سایر بازیکنان تیم ملی تماس‌هایی برقرار کردند و وضعیت تیم ملی را جویا شدند و مشخص نیست در این شرایط چرا حاشیه‌سازان با شیطنت‌های نابخردانه به دنبال تنش هستند؛ آن هم در حالی که نه اعضای تیم ملی و نه اعضای پرسپولیس نقشی در این موضوع نداشته و ندارند.

برانکو هم پیگیر تیم ملی است

از طرف دیگر حتی برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که خیلی‌ها از روابط تیره بین او و کی‌روش در حال سوءاستفاده هستند هم از بازیکنان پرسپولیس وضعیت تیم ملی را بارها پرس‌وجو کرده و یکی از تماشاگران بازی تیم ملی مقابل ویتنام از طریق تلویزیون بود. سایر بازیکنان پرسپولیس هم در اتاق‌های خود بازی تیم ملی را تماشا کردند اما چون در لابی هتل کرون بلازا که محل اقامت پرسپولیسی‌هاست تلویزیونی وجود ندارد، به همین دلیل آنها تاکنون نتوانسته‌اند همراه با هم به تماشای بازی تیم ملی بنشینند.

شاید بهتر است حاشیه‌سازان راه‌های دیگری را برای غبارآلود کردن فضا امتحان کنند؛ حاشیه‌سازان یعنی همان افرادی که باعث شدند رابطه دو مربی بزرگ خارجی با دخالت‌های نابجای آنها به این حد تیره شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس قطر بازی فضای مجازی یمن سرمربی تیم ملی فوتبال تلویزیون بازی تیم ملی تیم ملی فوتبال جام ملت های آسیا قطر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است

به گزارش خبرنگار مهر، مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت انجام می‌شود و دو تیم بالای جدولی استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب رو در روی دو تیم ذوب آهن و نساجی قرار خواهند گرفت. استقلال با ۵۴ و پرسپولیس با ۵۳ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و هر دو از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌روند.

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار این تیم برابر نساجی اظهار داشت: متأسفانه در بازی با سپاهان و در حالی که توانایی پیروزی این تیم را داشتیم، دو امتیاز حساس و حیاتی را از دست دادیم در صورتی که با پیروزی در آن بازی اکنون با دو امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در صدر قرار داشتیم. با توجه به هفته‌های پایانی لیگ برتر، مهم نیست که با تیم بالای جدولی بازی داشته باشیم یا پایین جدولی تنها کسب ۳ امتیاز ارزش دارد که باید در این ۵ بازی به دست آوریم.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس باید اتفاقات دیدار با سپاهان را فراموش کنند و با ذهنی باز رو در روی نساجی قرار گیرند. هنوز فرصت برای جبران یک امتیاز و رسیدن به صدر جدول وجود دارد. پرسپولیس از این ۵ بازی تنها در دو دیدار میزبان است و همین موضوع کار آنها را در برابر استقلال که ۳ بازی را باید در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران خود برگزار کند، سخت می‌کند.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: نمی‌شود گفت که کدام یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس کار راحت تری را دارند چون همانطور که گفتم در هفته‌های پایانی همه بازی‌ها سخت هستند و تیم‌ها برای نباختن وارد زمین می‌شوند. امیدوارم استقلال در بازی‌های باقی مانده خود امتیاز از دست دهد و در طرف مقابل پرسپولیس بتواند همه دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذارد تا صدر جدول بار دیگر از آن این تیم شود.

عبدی در رابطه با اینکه برخی معتقدند «اوسمار ویه‌را» در بازی‌های بزرگ نتوانسته پرسپولیس را به خوبی مدیریت کند، گفت: نباید با یکی، دو بازی که تیم نتیجه نگرفته عملکرد یک مربی را زیر نظر گرفت. همانطور که یحیی گل محمدی جانشین مربی پرافتخاری مثل «برانکو» شد، اکنون نیز این اتفاق برای اوسمار رخ داده و او جانشین یکی از بهترین مربیان ایران شده است. او باید این مورد را در نظر داشته باشد که بتواند با آرامش کار خود را انجام دهد تا تیم نتیجه گیرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: اکنون نباید تیم را با موضوعاتی مانند تمدید قرارداد بازیکنان و… در حاشیه برد، بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس نیاز به آرامش دارند و تنها باید به ۵ دیدار که مانند فینال می‌ماند، فکر کنند.

کد خبر 6097273

دیگر خبرها

  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است