Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@02:48:46 GMT

بارش برف و باران در 14 استان‌ کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۰۳۴

ساعت24-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت جوی راه های کشور با بیان اینکه برابر آخرین گزارش‌های دریافتی بارش برف در محورهای اسالم – خلخال ، آستارا - تالش در استان گیلان، محورهای سنندج- مریوان و قروه - همدان در استان کردستان، محورهای سرچم – اردبیل و مراغه- هشترود در استان آذربایجان شرقی گزارش شده است، گفت: همچنین در محورهای سردشت – مهاباد، شاهین دژ – تکاب، پیرانشهر – نقده و مهاباد – بوکان در استان آذربایجان غربی، محور اسلام آباد – ایلام گردنه قلاجه در استان کرمانشاه، محورهای اردبیل – خلخال، اردبیل – آستارا، اردبیل – سراب و اردبیل – مغان در  استان اردبیل نیز بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محورهای داران – الیگودرز، دامنه – خوانسار، خوانسار – سمیرم، سمیرم- یاسوج، سمیرم – شهرضا و فریدونشهر در  استان اصفهان،  محور شازند – ازنا در استان مرکزی، محورهای بروجن – شهرکرد، بروجن – لردگان و کوه رنگ – رامهرمز دراستان چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات محور کرج - چالوس هم برف گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری،‌ آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان و گیلان  گزارش شده است، گفت: در محورهای  شیراز – سپیدان، اقلید – یاسوج و اقلید – خرومبید در استان فارس، زنجان – ابهر در استان زنجان و  محور هراز در  استان مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  در مورد یخ زدگی و لزوم تردد با زنجیر چرخ خودورها نیز گفت: در محورهای پیرانشهر – نقده و شاهین دژ - تکاب در استان آذربایجان غربی، محور داران – الیگودرز در استان اصفهان، محورهای بروجن – لردگان و بروجن – شهرکرد در  استان چهارمحال و بختیاری، محور سنندج – مریوان در استان کردستان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: در ارتفاعات استان‌های زنجان،  آذربایجان شرقی، مرکزی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، قم، قزوین و اصفهان نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن منطقه شرق استان، استاندار کرمان از چند محور در شهرستان بم و نرماشیر بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار شامگاه ششم اردیبهشت ماه در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن شرق استان، وارد شهرستان بم شد و از محور بم-روداب بازدید کرد.

در ادامه استاندار کرمان با حضور در نظام‌شهر از محور نظام‌شهر - ارگ جدید نیز بازدید کرد.

این محور همچنان مسدود است اما هیچگونه خسارت جانی و مالی وارد نشده و آب ناشی از بارش باران در رودخانه هدایت و از منطقه مسکونی خارج شده است.

محور روداب شرقی روستای مهدی‌آباد نرماشیر مقصد بعدی استاندار کرمان بود که این روستا به دلیل بارش شدید باران دچار سیلاب شده است.

فداکار در حاشیه بازدید از این روستا گفت: در پی بارندگی در شرق استان به ویژه در منطقه بروات، سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر هدایت شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی اما خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان این مطلب که دو روستا تحت تاثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فروکش کردن و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان کرمان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده، افزود: حدود ۱۱ روز است که استان درگیر سامانه بارشی بوده و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر یعنی دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

وی با بیان این مطلب که با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها، شاهد چالش خاصی در استان نبودیم، گفت: به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها، خسارت قابل توجهی در استان رخ نداد است.

استاندار کرمان تصریح کرد: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که وضعیت به خوبی کنترل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند