Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: شرکت «فراز دام یاران مبتکر» مستقر در مرکز رشد پارک علم و فناوری این استان موفق به اخذ مجوز دانش بنیان از طرف کارگروه تشخیص و ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان شد.

حسن حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت «فراز دام یاران مبتکر» در زمینه دامپروری مشغول به کار است و فعالیت‌های مختلفی در مورد دام وطیور و بیماری‌های مربوط به آن را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: ارائه راهکار برای پیشگیری و درمان سندروم آسیت که یکی از بیماری های فراگیر در جوجه های گوشتی بوده و از اقدامات مهم این شرکت در راستای درمان بیماری های دام و طیور است.
وی اضافه کرد: سندروم آسیت یکی از بیماری های مرسوم در جوجه های گوشتی است که با سرعت زیاد رشد می کند و حدود 25 درصد از تلفات مربوط به جوجه های گوشتی مربوط به این سندروم است.
حیدری اعلام کرد: شرکت «فراز دام یاران مبتکر» از حدود 10 سال گذشته پژوهش‌ های متعددی در مورد سندروم آسیت انجام داده و ارائه چهار پایان نامه دکترا و سه پایان نامه ارشد از جمله پژوهش‌ های انجام شده در مورد این سندروم است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار داشت: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کارهای دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.
وی گفت: ترویج فعالیت شرکت های دانش بنیان و استفاده از فکر فعالان این حوزه می تواند یکی از بهترین روش ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار سال در راستای حمایت از کالای داخلی باشد.
به گزارش ایرنا پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش­ بنیان تلاش می­کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت­های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه­ گذار بپردازد.
این پارک در تلاش است تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشد.
9918/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي پارك علم و فناوري دانش بنيان آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد

سعید بهاوری رئیس شورای اسلامی ابهر با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد، گفت: این پارک، یک مجموعه تفریحی و ورزشی است که مجوز آن توسط بخش خصوصی دریافت شده است و ساخت آن نیز توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک در یک مجموعه ورزشی ابهر راه‌اندازی خواهد شد، تصریح کرد: مهم نیست که شهرداری یا مجموعه خصوصی مجوز این مجموعه را دریافت کرده باشد بلکه مهم این است که این مجموعه در ابهر و برای شهروندان ابهری راه‌اندازی می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با اشاره به برخی از مباحث مطرح شده مبنی بر اخذ مجوز این مجموعه از سوی شورا، ادامه داد: این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز و جذب سرمایه‌گذار در ادارات دولتی روند طولانی دارد و مدت‌ها ممکن است به طول بینجامد، یادآور شد: نمونه بارز این موضوع، مجموعه تجاری - فرهنگی ارغوان است که در شورای سوم کلید خورد و در شورای چهارم قرارداد آن بسته شد که این امر بیان‌گر طولانی بودن پروسه انعقاد قراردادهاست.

بهاوری با بیان اینکه راه‌اندازی مجموعه‌هایی نظیر پارک آبی یکی از راهکارهای اساسی و مثبت برای جذب گردشگر است، تصریح کرد: برای جذب گردشگر باید جاذبه لازم ایجاد شود که با احداث مجموعه‌های تفریحی و ورزشی نظیر پارک آبی می‌توان نسبت به معرفی سایر پتانسیل‌های ابهر نیز اقدام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند