Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقدام رسمی مسئولان تیم ملی علیه خبرنگار عرب زبان .

طرفداری- در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق یک خبرنگار عرب زبان با مطرح کردن سوالی پیرامون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از کارلوس کی‌روش خود را خبرنگار عرب زبان سایت فیفا معرفی کرد. فردای همان روز و بعد از دیدار ایران و عراق این خبرنگار این بار با پرسشی دیگر خود را به یکی از رسانه‌های عربی منتسب کرد که بعد از پیگیری مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد وی اصلاً خبرنگار سایت فیفا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، امیرحسین حسینی مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در این باره گفت:

با توجه به اینکه این خبرنگار در یک کنفرانس رسمی خود را به یک رسانه مطرح در دنیا منتسب کرده در حالیکه هیچ همکاری‌ای با سایت فیفا ندارد به همین دلیل گزارش خود را به AFC ارسال می‌کنیم زیرا معتقدیم باید با این خبرنگار برخورد شود.

وی در پایان گفت:

این خبرنگار در ۲ روز مختلف خود را به ۲ رسانه متفاوت منتسب کرده در حالیکه هیچ ارتباطی به سایت فیفا نداشته است و اظهارات او باعث شده تا سرمربی تیم ملی نسبت به خبرنگار سایت فیفا پاسخگو باشد به همین دلیل بلافاصله گزارش تخلف این نماینده رسانه‌ای عرب زبان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  غلامحسین عماری  با حضور در رود خانه نازلو چایی در بخش نازلو از محل حادثه غرق شدن دو جوان اهل شهرستان ارومیه در رودخانه نازلو چایی بازدید و ضمن گفتگو با یکی از خانواده های جوانان مغروقین و اهالی منطقه ، به نیروهای امدادی مستقر در منطقه  دستور های لازم را داد.

  در این بازدید  معاون عمرانی فرماندار، بخشدار نازلو، رئیس حوزه قضایی نازلو، دبیر ستاد مدیریت بحران، رئیس اداره آب منطقه ای نازلو و انزل و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و فرمانده انتظامی بخش نازلو نیز حضور داشتند .

فرماندار ارومیه همچنین از سرشاخه های تقسیم و هدایت آب رودخانه نازلو چایی از طریق کانال های احداثی نیز بازدید کرد و در خصوص اتخاذ تدابیر ویژه برای پیدا کردن پیکر بی جان جوان با مسئولین آب منطقه ای بخش نازلو گفتگو کرد.

 

مسئولین آب منطقه ای بخش نازلواعلام کردند  امکان قطع کامل جریان آب وجود ندارد اما  با نوبت دهی آب تلاش می شود    با کاهش و انحراف جریان آب رودخانه نازلو چایی بصورت موقت ادامه تجسس برای پیدا کردن جسد یکی از جوانان برای امدادگران هلال احمر تسهیل و تسریع شود.

پیکر بی جان  یکی از  مغروقین رودخانه نازلو چای ارومیه در روز جمعه پیداشده  و تلاش برای پیدا کردن نفر دیگر در   جریان است.

دیگر خبرها

  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • پیگیری روندجستجوی پیکربی جان یکی از جوانان غرق شده در نازلو چایی