Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:34:47 GMT

نصب 3 ضریح افتخار ماندگار بوشهری ها در کربلاست

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۰۹۳۵۴

نصب 3 ضریح افتخار ماندگار بوشهری ها در کربلاست

به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه پس از بازگشت از مراسم نصب 2 ضریح خیمه گاه امام حسین و حضرت قاسم (ع) در کربلای معلی در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: چند سال پیش ساخت ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل‌(ع) در استان بوشهر با استقبال خوب مردم روبرو و این امر موجب شد ساخت 2 ضریح خیمه گاه امام حسین‌ و حضرت قاسم‌(ع) نیز در این استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: همه بزرگان امور فرهنگی عراق در مراسم رونمایی و نصب ضریح حضور داشتند و مراتب قدردانی خود را از مردم بوشهر اعلام کردند.
صفایی بوشهری ادامه داد: سالانه ده‌ها میلیون زائر وارد کربلا می‌شوند که این مایه افتخار برای مردم استان بوشهر است که یادگاری پر معنا و مفهوم تقدیم کردند.
وی تاکید کرد: ساخت سه ضریح اهل بیت(ع) در استان بوشهر کاری ارزشمند بود که از طریق کمک‌ها و نذرها مردمی ساخته شد.
صفایی بوشهری اظهار داشت: این اقدام ارزشمند افتخاری مهم برای مردم ولایت مدار این استان است که عشق و ارادت خود را همواره به اهل بیت ثابت کرده اند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان تاکنون از پنج نیم‌ ضریح خیمه‌گاه دشت کربلا، سه نیم‌ ضریح را با همت و مشارکت مردم بازسازی کرده است.
عبدالرضا مطاف افزود: کار ساخت ضریح خیمه‌گاه قمر بنی هاشم(ع) در سال 92 با مشارکت همه جانبه مردم استان بوشهر آغاز و سال 94 تکمیل و نصب شد.
وی اضافه کرد: کار ساخت دو نیم ضریح امام حسین (ع) و حضرت قاسم (ع) در استان بوشهر در شهرهای بوشهر و برازجان بدون هزینه دولتی و تنها با کمک مردم ولایت‌مدار استان در مدت 2.5سال به انجام رسید.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان بوشهر امام حسین اهل بیت عشق کربلا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس به نمایندگی از تیم ملی فوتبال در این مراسم حضور داشت و در مورد انتخاب صحنه‌های بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌ها به عنوان صحنه‌های ماندگار ورزش گفت: از مردم ایران تشکر می‌کنم که به تیم ملی رای دادند و به صحنه‌های بازی ایران و ژاپن را به عنوان صحنه ماندگار ورزش انتخاب کردند.

وحید امیری در مورد مصدومیت و از دست دادن جام جهانی و غیبت در بازی تاریخی ایران و ژاپن گفت: باورکنید یکی از بهترین روز‌های فوتبالی ام بود براشون آرزوی موفقیت کردم و بعد از بازی خوشحال بودم و به بازیکنان زنگ زدم و تبریک گفتم.

وی در پاسخ به حضور مجدد در تیم ملی گفت: من امروز به نمایندگی از تیم ملی در این مراسم حضور داشتم و هر زمان که تیم ملی فوتبال و شخص آقای قلعه نویی به من نیاز داشته باشد مثل سرباز در خدمت تیم ملی فوتبال هستم.

امیری در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قدرت فوتبال ایران بستگی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس دارد واگذاری این دو باشگاه می‌تواند نوید روز‌های خوب را برای فوتبال باشگاهی و ملی ما بدهد.

امیری در مورد احتمال قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: با بچه‌ها حرف زدیم برای تیم‌های دیگر هم احترام قائلیم و بازی به بازی پیش می‌رویم امیدوارم هر تیمی که لایق باشد عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بیانیه نویسی‌ها در فوتبال ایران گفت: در ورزش ایران همیشه جوانمردی حرف اول را می‌زند و امیدوارم در فوتبال هم این اتفاق رخ دهد و قهرمان لیگ در زمین فوتبال مشخص شود و روح جوانمردی در فوتبال حاکم باشد.

این اتفاقات د فوتبال هست  امیدوارم همه اتفاقات درون زمین رقم بخوره روح جوانمردی در ورزش ایران سراغ داریم در فوتبال حاکم باشد.

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند