Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی استان‌ها با انتقاد از حکم شلاق برای رئیس شورای اسلامی یزد، صدور اینگونه احکام را تضعیف کننده جایگاه شورا‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که صبح امروز در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان محلی مردم و بیانگر خواست و نظرات آنان است وشان و جایگاه ایشان برخواسته از قانون اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو برخوردهای سلبی با نمایندگان استان ها به گونه‌ای که موجب محدودیت آنها در انجام وظایف شورایی شود مطلوب نیست.

الویری افزود: غلامعلی سفید اخیراً مورد محدودیت‌ها و فشارهایی قرار گرفته است که به نظر می‌رسد با پایمردی ایشان در دفاع از حقوق دیگر عضو شورای شهر یزد سپنتا نیکنام بی ‌ارتباط نیست.

وی خاطرنشان کرد: از دستگاه محترم قضایی میخواهیم ضمن اتخاذ تمهیدات لازم و جلوگیری از برخوردهای دوگانه در مراجع مختلف قضایی زمینه حفظ آزادگی اعضای شوراها و تقویت وارستگی اعضا را فراهم آورد.

الویری اضافه کرد: سفید فردی است که حق را اگر به ضرر خود باشد بیان می‌کند. از این رو شورای عالی استان‌ها ضمن تشکر از مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به خاطر حل مسئله سپنتا نیکنام از سایر دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضایی نیز انتظار دارد در پرونده‌های متشکله علیه رئیس شورای شهر یزد که ناشی از دفاع از حقانیت سپنتا نیکنام بوده است، قانون‌مندی و احقاق حق و پرهیز از برخوردهای غیرقانونی را مورد تاکید قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها حقوق رئیس شورای اسلامی قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • انتقاد رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر از کور شدن نمای بوستان‌های تهران
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد