Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع چهار هزار و 934 مدرسه موجود این استان سه هزار و 350 مدرسه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساخته شده یعنی 68 درصد مدارس در این چهل سال بنا شده است.

علیرضا راشکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رشد خوب فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان نشان از توجه نظام جمهوری اسلامی به توسعه علم و دانش در این خطه از ایران اسلامی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از افتتاح 113 مدرسه با 334 کلاس درس همزمان با چهلمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: با افتتاح این فضاهای آموزشی در مجموع 21 هزار و 280 متر مربع به زیر بنای آموزشی مدارس استان افزوده خواهد شد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا بیش از 10 هزار دانش آموز سطح استان از نعمت فضای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: برای ساخت این مدارس بیش از 36 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
راشکی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته همچنان در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
به گزارش ایرنا، 720 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان در سال تحصیلی 97-98 در 6 هزار و 600 مدرسه با 40 هزار فرهنگی در حال تحصیل هستند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نوسازي مدارس سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند، افزود: الف‌تا رویدادی است که با شناسایی و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات خلاقانه و الهام‌بخش، زمینه تعامل و هم‌افزایی میان معلمان، مدیران و عوامل تربیتی و آموزشی مدارس سراسر کشور را فراهم می‌سازد.
وی، با بیان اینکه این رویداد شامل دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه می‌باشد، گفت:در بخـش اول مدارس پیشتاز تحول، تجــارب و اقدامات تحـــول‌آفرینـــی ثبــت می‌شوند که از سوی مجموعه معلمان، مربیان، مدیر، عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و باعث ایجاد تحول در «کل مدرسه» شده است.
محمد جمالی آرند، افزود:در بخش دوم هم که شامل تک تجربه‌ها است، تک‌اقدامات تحول‌آفرینی ثبت می‌شوند که از سوی معلمان، مربیان، مدیران، معاونان آموزشی و پرورشی، هنرآموزان و عوامل آموزشی و تربیتی یک مدرسه انجام و موجب ایجاد تحول در «بخشی از مدرسه» شده است.
وی، آخرین مهلت بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد علمی را ۲۰ اردیبهشت ماه اعلام کرد و، گفت:مخاطبان رویداد می‌توانند با ورود به وبگاه رویداد به آدرس www.alefta.ir در بخش «عضویت»، حساب کاربری (پروفایل) خود را ایجاد و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی و پرسنلی خود اقدام نمایند. سپس برای ارسال تجربیات خود باید گزینه ثبت تجربیات را انتخاب و در مرحله بعد با انتخاب یکی از گزینۀ‌های «ثبت تجربه در بخش تک‌تجربه‌ها» و «ثبت تجربیات در بخش مدارس پیشتاز تحول» وارد فرآیند ثبت تجربه و اثر خود در بخش انتخابی شوند و تجربیات خود را با تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات شامل فیلم، صوت، عکس و … ارسال نمایند. در ادامه شیوۀ ارسال اثر در هریک از بخش‌ها توضیح داده شده است.

دیگر خبرها

  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند