Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منتخب یزد گفت: هزینه مرمت معاونت شهرسازی قریب به 2 میلیارد ریال بود و این میزان هزینه تنها مختص دکوراسیون دفتر بنده نیست چرا که از دکو راسیون خاصی استفاده نشده بلکه این میزان، هزینه تغییر و جابجایی معاونت شهرسازی از مکانی به مکان دیگر بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهردار منتخب یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا در خصوص اتفاقات اخیر گفت: معمولاً در فرآیند انتصا‌بات به ویژه در شهرهای بزرگ و کلانشهرها و به ویژه مراکز استانها حساسیت های ویژه و خاصی وجود دارد و طولانی شدن پروسه تایید شهردار به نوعی قابل درک و منطقی است چر ا که این مسیری است که باید روال قانونی خود را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی فرهمند اضافه کرد: بنده بر خود لازم میدانم  در برابر قانون سر تعظیم فرود آورم و بر اساس آنچه که مقررات و قانون حکم می‌کند تمکین نمایم و عمل کنم چرا که هدف خدمت به مردم شهر و کشورم است و در هر کجا که نیاز به حضور بنده باشد حاضر به خدمت گذاری هستم.

 وی تاکید کرد: امروز در معاونت شهرسازی و معماری در تلاش هستم تا بهترین عملکرد خود را در این حوزه داشته باشم و اگر خواست خدا باشد امیدوارم بتوانم در کسوت شهرداری نیز به مردم خدمت کنم بنابراین هر  تصمیمی در این زمینه  گرفته شود خواهم پذیرفت و تمام تلاشم این است که در هر بخشی که  قرار گرفتم به مردم شهرم خدمت کنم.

وی با بیان اینکه شهرداری نیز با وجود سرپرست مسیر خود را بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دنبال می کند گفت: برنامه های خوبی برای ماه های پایانی سال در نظر گرفته شده و برای سال آینده نیز برنامه ریزی بسیار خوبی صورت گرفته که اگر با همین روند ای که برنامه ها دنبال می‌شوند ادامه یابد شاهد نوروز متفاوت برای شهر و معرفی هرچه بهتر آن خواهیم بود.

فرهمند ادامه داد: همچنین برنامه‌های خوبی برای سال آینده دیده شده و این برنامه ها برآیندی  از نقطه نظرات مدیران ارشد شهرداری است.

وی خاطر نشان کرد: هرچند در حال حاضر شهرداری از وجود مدیر ارشد بی بهره است  اما برنامه ریزی هایی که توسط معاونت ها صورت گرفته جای هیچگونه نگرانی را برای ادامه روند فعالیت های شهرداری نگذاشته است و تمامی معاونت ها در همه حوزه به دنبال تحقق برنامه های بلند مدت شهرداری هستند و بنده نیز از این قاعده مستثنی نیستم

فرهمند در بخش دیگری از سخنان  خود به بیان اقدامات شهرداری در خصوص خانه های مسافر غیرمجاز پرداخت و گفت: این موضوع دارای دو بخش است. بخش اول اقدامات فوری و آنی بود که در راستای بهبود شرایط در سال قبل با قطع تلفن اقامتگاه های غیر مجاز انجام گرفت و اخیرا هم با ورود دادستانی به موضوع  تبلیغات محیطی سطح شهر که بخشی نیز در خصوص خانه های غیر مجازبوده است اقدامات مقتضی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص اقدامات اساسی نیز کارگروهی با همکاری میراث فرهنگی ودانشگاه علوم پزشکی با محوریت معاونت عمرانی استانداری  تشکیل شده که  به دنباله یافتن راهکارهایی برای ساماندهی سکونت گاه های غیر مجاز هستیم و امیدواریم برای سال آینده به چارچوبی در زمینه ایجاد وحدت رویه در خصوص خانه های مسافر بدون مجوز یزد برسیم هر چند امسال نیز تمام اقدامات لازم برای کنترل این مسافر خانه ها را در دستور کار خود قرار خواهیم داد تا کمتر شاهد فعالیت   چنین اقامتگاه هایی برای سکونت  گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

فرهمند در واکنش به انتقاد ها در خصوص هزینه های مرمت و بازسازی دفتر معاونت شهرسازی با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: اولاً شهرداری نماد و تابلوی ویترین  شهر محسوب شده و ثانیاً محلی برای ملاقات ها و حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی است بنابراین باید شهرداری نمادی از کلیت شهر را معرفی کند پس اگر یک شهرداری زیبا داشته باشیم نشان دهنده این است که شهر زیبایی نیز داریم. لذا در سال گذشته در برنامه و بودجه شهرداری بهسازی ساختمان موجود شهرداری مصوب و برای آن اعتبار گذاشته شد معاونت شهرسازی نیز به عنوان متولی اجرای این طرح کار طراحی را انجام داد و این مرمت و بازسازی تنها مختص این معاونت نبوده و تمام بخش ها و حوادث ه های شهرداری اعم از حوزه شهردار، خدمات شهری و....  اصلاح و مرمت شدند.

فرهمند میزان هزینه مرمت معاونت شهرسازی را قریب به 2 میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: این میزان هزینه تنها مختص دکوراسیون دفتر بنده نیست چرا که از دکو راسیون خاصی استفاده نشده بلکه این میزان، هزینه تغییر و جابجایی معاونت شهرسازی از مکانی به مکان دیگر بوده  است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۰۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جهانیان عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پل سوخته سرا اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذارشده بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در ادامه گفت: طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

کد خبر 6093477

دیگر خبرها

  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند