Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیروها و امکانات راهداری در سراسر محورهای استان در آماده‌باش قرار دارند.

وی، گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی از ظهر امروز پنج‌شنبه ۲۷ دی ماه، جوی ناآرام، مه‌آلود و همراه با بارش باران و برف و رگبار شدید در سراسر استان خواهیم داشت تاکید می شود هموطنان، طی این مدت از سفر در محورهای استان پرهیز کنند و درصورت ضرورت، ضمن رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه تمام نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای مقابله با بحران بسیج شده است، افزود: در حال حاضر ۲۲ اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه ها و محورهای مواصلاتی استان به صورت آماده‌باش و گشت‌زنی و نیروهای ستادی نیز در حال پشتیبانی هستند.

شرفی، گفت: در روز و شب گذشته نیز شاهد بارش باران در محورهای استان بودیم و نیروهای راهداری و ستادی تا صبح امروز مشغول ریزش‌برداری و خدمت‌رسانی در محورها به‌ویژه محور پلدختر بودند.

وی، از رسانه‌ها خواست نسبت به آگاه‌سازی مردم درخصوص رعایت نکات ایمنی با راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همکاری کنند.

کد خبر 4515689

منبع: مهر

کلیدواژه: برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است