Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - فرماندار عجب شیر گفت: پرستاری از مشاغل سخت و حساس بوده و لازمه موفقیت در این شغل، ایثار و فداکاری است.

به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران این شهرستان اظهار داشت: رستاری نیازمند تجربه، دانش، تلاش، از خودگذشتگی و درک صحیح از اوضاع و تصمیم ‌گیری منطقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پرستاری صرفا طبابت نیست، جنس این شغل انسانیت، برخورد مهربانانه و صمیمانه است.
وی جنبه معنوی این شغل را رضای خداوند عنوان کرد و گفت: امیدواریم مطالبات و مشکلات پرستاران با تصمیمات قاطع رفع شده تا بخشی از زحمات این عزیزان جبران شود.
امام جمعه عجب شیر نیز با تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران در کنار درمان و مداوای بیماران به روح و روان بیمار و همراهان وی نیز توجه داشته باشند زیرا ارزش ین کار بالاتر از درمان است.
حجت الاسلام محمود شربیانی افزود: نامگذاری تولد حضرت زینب (س) به نام روز پرستار، نشان از اهمیت کار پرستاران دارد.
وی افزود: تعهد کاری، دلسوزی، مهربانی و صبر شاخصه شغل پرستاری است و پرستاران با رعایت حال بیماران و همراهان بیمار ف زینب گونه به مداوای بیماران مشغولند.
در این مراسم از پرستاران شاغل در مراکز درمانی و بیمارستان عجب شیر تجلیل شد.
این شهرستان با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت پرستار عجب شير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران