Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@13:26:10 GMT

۳۰ کشته و زخمی در درگیری‌های طرابلس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۳۷۸

به نقل از تلویزیون «الحدث»، در جریان درگیری های طرابلس لیبی 5 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند.

بر این اساس، مأموریت سازمان ملل متحد در لیبی (مانول) روز چهارشنبه «تحولات نظامی» در جنوب طرابلس را محکوم کرد و درباره از سرگیری درگیری ها بین گروه های شبه نظامی رقیب هشدار داد.

از اواخر اوت تا اوایل سپتامبر درگیری های بین گروه های مسلحی که از دیگر شهرهای غرب لیبی آمده اند با گروه های شبه نظامی طرابلس دستکم 117 کشته و بیش از 400 زخمی برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خشونت ها پس از توافق آتش بس که ماه سپتامبر تحت نظارت سازمان ملل متحد منعقد شده بود متوقف شد. اما یک گروه شبه نظامی که از شهر ترهونه در غرب لیبی آمده بود از آن زمان مواضع خود در جنوب طرابلس را حفظ کرده بود.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین