Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد در‌ تدوین لایحه سازمان‌های مردم‌نهاد به دولت کمک کردند گفت: دولت از سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت می‌کند. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، کمال اکبری صبح‌امروز در نشست سازمان‌های مردم‌نهاد استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان در رشت اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد به دولت کمک‌های زیادی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه مشارکت‌های اجتماعی در سازمانهای مردم‌نهاد تبلور پیدا می‌کند تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از مشارکت اقشار مختلف در سال 57 ایجاد شد.

اکبری با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی مشارکت طبقات مختلف مردم در عرصه‌های مختلف است بیان داشت: مشارکت اجتماعی یکی از الزامات توسعه اجتماعی است.

حل چالش‌های خانواده در گرو ورود فعالان این حوزه و گروه‌های مردم نهاد استحضور تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مشهد در امور فرهنگی کمرنگ استقم| از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در روستاها استفاده شود

معاون سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با اعلام اینکه حضور تشکل و سازمان‌های مردم‌نهاد در فعالیت‌های اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری و رییس جمهور تاکید شد افزود: دولت از سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت می‌کند.

اکبری با تاکید بر اینکه مداخله‌گری اجتماعی توسط سازمانهای مردم‌نهاد در بخش های مختلف جامعه انجام می‌شود ابراز داشت: در 2 سال گذشته سازمان‌های مردم‌نهاد تاثیر خوبی بر روی کاهش آسیب‌های اجتماعی داشتند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه دولت برای ایجاد لایحه سازمان‌های مردم‌نهاد تلاش‌های زیادی را انجام داد گفت: یکی از دغدغه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد ایجاد قانون مدون است.

اکبری با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم‌نهاد در‌ تدوین لایحه سازمان‌های مردم‌نهاد به دولت کمک کردند عنوان داشت: توسعه کیفی سازمان‌های مردم‌نهاد یکی از اهداف دولت است.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور با اعلام اینکه کارهای اداری سازمان‌های مردم‌نهاد توسط سایت اینترنتی و دفتر خدمات اجتماعی انجام می‌شود افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد جزء سازمان‌های مطالبه‌گر هستند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از خواسته‌های دولت این است که سازمان‌های مردم‌نهاد به سوی فعالیت‌های سیاسی گرایش پیدا نکنند اظهار داشت: یکی از خط قرمزهای دولت سیاسی شدن سازمان‌های مردم‌نهاد است.

اکبری با اشاره به اینکه ارزیابی سازمان مردم‌نهاد از طریق خدمات ارائه شده از سوی این سازمان‌ها انجام می‌شود خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد در بحران‌های مختلف به مردم کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه

به گزارش خبرآنلاین، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسوم به «اوفک» روز پنجشنبه، چند فرد و نهاد را با ادعای ایفای «نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای ایرانی برای وزارت ایران»، تحت تحریم قرار داد.

واشنگتن با بیان اینکه این تحریم‌ها با هماهنگی انگلیس و کانادا اعمال شده‌اند، در ادامه مدعی شد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود «در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد».

به گزارش ایسنا، طبق این بیانیه هشت فرد ایرانی، ۱۵ نهاد در ایران، امارات، پاناما و هند، ۲ کشتی و یک هواپیما به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند.

وزارت خارجه انگلیس نیز در این راستا اعلام کرد ۲ شخص و چهار نهاد را در ارتباط با برنامه پهپادی و موشکی ایران تحریم کرده است.

«برایان نلسون» دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در «دفتر تروریسم و اطلاعات مالی» مدعی شد: «وزارت دفاع ایران به بی‌ثبات‌کردن منطقه و جهان با حمایت از جنگ روسیه در اوکراین، حمله بی‌سابقه به اسرائیل و اشاعه پهادها و دیگر سخت افزارهای نظامی برای نایبان ایران ادامه می‌دهد».

او همچنین گفت: «ایالات متحده در هماهنگی نزدیک با انگلیس و کانادا از همه ابزارهای در دسترس برای مقابله با کسانی که از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران حمایت مالی می‌کنند، استفاده می‌کند».

این ادعاهای مقام آمریکایی در حالی است که ایران همواره اعلام کرده یک طرف جنگ در اوکراین نیست و این غرب است که با گسیل سلاح به این کشور، بر آتش درگیری‌ها می‌دمد.

ایران همچنین اعلام کرده در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت این کشور در دمشق، بر اساس منشور ملل متحد درباره حق پاسخگویی، مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899643

دیگر خبرها

  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی