Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:09:02 GMT

سینمای امید به شهر اندیمشک رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۰۶۷۳

سینمای امید به شهر اندیمشک رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، رمضانعلی حیدری خلیلی در نشست هماهنگی اجرای طرح سینمای امید در شهر اندیمشک استان خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونان فرماندار و شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اندیمشک، گفت: طرح سینمای امید در شهرهای بدون سینما و با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر اجرا می شود و تا به امروز در شهرهای ایرانشهر، ایلام، بندرگناوه و بانه تفاهم نامه امضاء شده است و شهر اندیمشک با توجه به امتیازهایی که دارد به عنوان شهر برگزیده استان خوزستان به این طرح اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح با سازه سبک و در بوستان های مرکزی شهرهای مورد نظر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع احداث و در مدت سه ماه بعد از تحویل زمین و تهیه نقشه و طراحی سازه و انتخاب پیمانکار به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی کشور اظهار کرد: پس از انتخاب زمین، تائید کارشناسان فنی، تهیه نقشه و صدور مجوز های لازم مبلغ ۷ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض به این طرح اختصاص و براساس تفاهم نامه در ۳ قسط با توجه به پیشرفت فیزیکی به سرمایه گذار پروژه پرداخت می شود. شهرداری ها به عنوان یکی از ارکان اصلی تضمین کننده اجرای این طرح به شمار می آیند و در اجرای طرح سینمای امید مشارکت دارند.

حیدری خلیلی در پایان اظهار امیدواری کرد با حمایت مجلس شورای اسلامی در تصویب بودجه طرح احداث سینمای امید و نیز با مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور شاهد ادامه اجرای طرح سینمای امید در شهرهای منتخب سایر استان های کشور در سال آینده باشیم.

در ادامه این نشست از محل های پیشنهادی برای اجرای طرح سینمای امید بازدید به عمل آمد و محل پیشنهادی شهرداری اندیمشک واقع در پارک هفتاد و دو تن در مرکز شهر اندیمشک برای اجرای  این طرح در نظر گرفته شود .

براساس توافقات به عمل آمده پردیس سینمای امید اندیمشک در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر و ۳ سالن با حمایت سازمان سینمایی و توسط آقای ساکی سرمایه گذار بخش خصوصی احداث خواهد شد.

کد خبر 4515728 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن سینما شهرستان اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار

به گزارش آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حشمت اله ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه‌ای در کیف جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک سکه های کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه‌ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده‌اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه با استعلام بعمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت:‌در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 847101 برچسب‌ها خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد