Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه هماهنگی برگزاری همایش و نمایشگاه معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان زنجان، اهمیت برگزاری این نمایشگاه را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: توانمندی های خاص موجود در زنجان و تسهیلات و فرصت های ویژه‌ای که در این استان در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد باید معرفی و ارائه گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری این همایش در دانشگاه زنجان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در پیش بینی فضای مناسب و نخستین گام های برپایی این نمایشگاه باید دقت لازم صورت گیرد.

معاون استاندار زنجان همچنین با بیان اینکه همزمان با همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان می توان نمایشگاهی از توانمندی های استان در بخش های مختلف را نیز در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار نمود، اظهار کرد: از تمامی فرصت های پیش آمده باید در راستای رونق گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان زنجان استفاده نمود.

گفتنی است؛ در این جلسه مقرر گردید دبیرخانه برگزاری همایش و نمایشگاه معرفی دستاوردها و فرصت های استان زنجان در محل استانداری دایر و جلسات کمیته های فنی آن نیز بطور متوالی برگزار گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان برگزاری همایش استانداری زنجان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی ظرفیت های سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • فارس با ظرفیت‌های متعدد به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو