Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا مرادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روند کاهش دما در این استان از عصر امروز (پنجشنبه) آغاز می شود و نیاز است کشاورزان، گلخانه داران و دستگاه های خدمات رسان تمهیدات و آمادگی لازم را در این خصوص در نظر گیرند.
وی بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد تا ساعات آینده بارش ها در بیشتر مناطق استان مرکزی به برف تبدیل می شود و سرعت وزش باد نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: پیش بینی شده سرعت وزش باد در برخی نقاط به بیش از 70 کیلومتر بر ساعت برسد.
مرادی اظهار داشت: احتمال کولاک در مناطق کوهستانی و مستعد این استان نیز وجود دارد و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی نشان می دهد بارش ها فردا (جمعه) به صورت رگبار برف و در برخی از ساعات (بعدازظهر تا بامداد شنبه) تداوم دارد.
وی عنوان کرد: بررسی تصاویر ماهواره حاکی از ایجاد توده بزرگی از گرد و خاک در مناطق جنوب عراق و شمال عربستان است که با حرکت شرق سوی خود به سمت مناطق جنوب غرب و غرب کشور در حال حرکت است و پیش بینی می شود در ساعات آتی موجب کاهش دید در برخی مناطق کشور در این نواحی شود.
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزود: بارش برف، وزش باد شدید و کولاک موجب یخ زدگی جاده ها و کاهش دید به دلیل مه آلودگی می شود که نیاز است دستگاه های خدمت رسان در این خصوص نیز تدابیر لازم را به کار گیرند.
مرادی گفت: دلیجان با بیشینه 14 و نیم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شازند با کمینه دمای 2 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهر استان مرکزی در 24 ساعت گذشته بوده است.
205 میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان مرکزی عربستان گرد و خاک وزش باد هواشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی طارم مه آلود است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی گفت: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از ساعات بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از امروز وضعیت جوی پایداری در استان حاکم خواهد شد.

به گفته کارشناس هواشناسی استان طی روز‌های آینده دمای هوا به تدریج افزایش می‌یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است