Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- سرپرست شرکت توزيع نيروي برق استان بوشهر گفت: 2 هزار و 500 کنتور هوشمند ديماندي در اين استان نصب شد که اين شمار 50 درصد مجموع اين مشترکان است.

به گزارش ايرنا، نادر تميمي روز پنجشنبه در بازديد خبرنگاران از تاسيسات شرکت توزيع نيروي برق استان بوشهر که با مشارکت سازمان بسيج رسانه اين استان برگزار شد افزود: در اجراي طرح `فهام` (فراسامانه هوشمند اندازه گيري و مديريت انرژي) تا پايان سال جاري مابقي کنتورهاي مشترکان ديماندي استان بوشهر نصب مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: ديماندي ها، مشترکاني هستند که بالاي 30 کيلووات برق مصرف مي کنند که واحدهاي صنعتي و کشاورزي از آن جمله است.
تميمي ادامه داد: ارتقاي بهره وري، کاهش تلفات انرژي و فراهم کردن بستر مناسب براي مديريت بار و مصرف مشترکان برق از مهمترين مزاياي طرح فهام است.
وي اظهارداشت: بيشترين مصرف برق استان بوشهر در بخش خانگي است و اين استان اکنون رتبه نخست کشور را در اين بخش به خود اختصاص داده است.
تميمي بيان کرد: اين ميزان مصرف بالا ضرورت فرهنگ سازي اجتماعي براي کاهش مصرف برق را بيش از پيش ضرورت بخشيده است.
وي يادآور شد: نرخ برق نسبت به ساير اقلام مصرفي سبد خانوار بسيار پايين است و اين عاملي است که بيش از پيش به افزايش مصرف برق در بين مشترکان خانگي دامن مي زند.
تميمي در ارتباط با چشم انداز 8080 شرکت توزيع نيروي برق استان بوشهر گفت: براساس اين افق تا پايان سال 1405 ميزان خاموشي هاي مشترکان در سال به 80 دقيقه، تلفات برق به هشت درصد و ميزان مراجعه حضوري مشترکان برق بايد به صفر برسد.
وي بيان کرد: در ارتباط با ميزان مراجعه هاي مردمي با اقدام هاي صورت گرفته شاهد کاهش خوبي هستيم ولي تا رسيدن به شرايط ايده آل همچنان فاصله داريم.
مدير امور ديسپاچينگ و فوريت هاي شرکت توزيع نيروي برق استان بوشهر گفت: سالانه 400 هزار تماس تلفني با مرکز فوريت هاي اين شرکت برقرار مي شود که اوج اين تماس ها در مواقع باران و توفان و خاموشي هاي تابستان است.
آرش پور بهي افزود: اين مرکز در بوشهر با هشت نفر نيروي ثابت بصورت شبانه روزي پاسخگوي مشترکان است و در صورت نياز تا 28 نفر قادر به پاسخگويي در اين مرکز هستند.
وي اظهار داشت: اکنون با پيشرفت هاي صورت گرفته در شرکت برق استان بوشهر 90 درصد تعميرات با خط گرم و بدون اعمال خاموشي براي مشترکان صورت مي گيرد که اين مهم در کاهش تماس هاي مردمي با مرکز فوريت برق نقش شاياني ايفا کرده است.
مسئول سازمان بسيج رسانه استان بوشهر گفت: در جشنواره رسانه‌اي ابوذر استان بوشهر از آثار برتر رسانه‌ها در حوزه آب و برق تجليل مي‌شود.
عبدالله نجفي افزود: شوراي سياست گذاري بسيج رسانه با هدف خدمت به مردم و نقش آفريني در مسير توسعه استان دو موضوع مهم استاني در حوزه آب و برق در دستور کار خود قرار داده است.
وي ادامه داد: رسانه‌ها بايد علاوه بر بيان کمبودها موجود و انتشار خدمات ارگان‌ها و سازمان‌ها براي فرهنگ سازي گام هاي موثري بردارند.
نجفي با اشاره به چالش‌هاي برق و آب استان بوشهر بويژه در فصل گرما بيان کرد: رسانه ها در تابستان گذشته همراه با مردم و همگام با مسئولان براي رفع چالش هاي بزرگ آب و برق در استان خدمات موثري داشته اند.
6043/7212
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما