Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به شناسایی پیکر شهید سرباز شهید«هوشنگ مرتضوی درازکلا، جزئیات مراسم تشییع و وداع با این شهید را اعلام کرد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی از شناسایی پیکر سرباز شهید هوشنگ (مراد) مرتضوی درازکلا فرزند سیروس خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهید بزرگوار به تازگی در منطقه عملیاتی کربلای 6 مورد تفحص قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکر مطهر این شهید شنبه 29 دی‌ماه ساعت 14 وارد مازندران شده و در شهرستان قائم‌شهر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

ملکیف زمان مراسم وداع با شهید تازه شناسایی شده را شامگاه یکشنبه 30 دی‌ماه در حسینیه ثارالله قائم‌شهر اعلام کرد و گفت: همچنین مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید دوشنبه یکم بهمن ماه ساعت 9 صبح از سپاه قائم‌شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پیکر شهید مرتضوی درازکلا پس از تشییع در قائم‌شهر به زادگاهش درازکلای بابل منتقل شده و در جوار شهدای این روستا خاکسپاری خواهد شد.

مراسم تشییع شهید گلستانی سانحه هواپیمایی بوئینگ 707 ارتش در بندرگز برگزار می‌شودپیکر شهید جاویدالاثر بابلی پس از 32 سال به وطن بازگشتپیکر شهید آملی سانحه بوئینگ ارتش تشییع شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهید هوشنگ (مراد) مرتضوی درازکلا فرزند سیروس از سربازان اعزامی نیروی زمینی ارتش لشکر 88 زرهی زاهدان بوده است، گفت: این شهید در دوم مرداد 46 در شهرستان قائم‌شهر متولد شد و در تاریخ 23 دی 65 در عملیات کربلای 6 منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از 32 سال شناسایی شد.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده