Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز در مطلبی نوشت: در پی تعطیلی دولت آمریکا بیشتر طبقات هتل‌های واشنگتن خالی از مسافر است. رستوران‌ها به دنبال گرفتن وام هستند تا درب‌های خود را به روی مشتریان باز بگذارند و تلفن‌های شرکت‌های گردشگری دیگر زنگ نمی‌خورند.

در واشنگتن که هر ساله بیش از ۲۰ میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند، طولانی‌ترین تعطیلی کل تاریخ آمریکا مشاغلی را که وابسته به حمایت کارکنان دولتی است، تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که تعطیلی دولت آمریکا امروز وارد بیست و هفتمین روز خود می‌شود، همه‌ی ۱۷ موزه‌ی وابسته به مؤسسه اسمیتسونین واشنگتن تعطیل هستند. کاخ سفید به روی گردشگران بسته است. بنا‌های تاریخی موجود در فضای باز همچنان در دسترس هستند؛ اما به دلیل مرخصی اجباری کارکنان فضای سبز، زباله‌های انباشته شده در اطراف آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و زباله‌های پارک‌های ملی از زمان تعطیلی دولت جمع آوری نشده اند.

یک راهنمای تور‌های گردشگری در واشنگتن گفت: چند روز است که هیچ تماس تلفنی نداشته‌ام. مردم دیگر دلیلی برای بازدید از اماکن واشنگتن در سایه تعطیلی دولت فدرال ندارند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی رستوران‌های واشنگتن به دلیل تعطیلی دولت به طور میانگین با کاهش ۲۰ درصدی در فروش مواجه شده‌اند. برخی دیگر از رستوران‌ها هم تا بیش از ۶۰ درصد در میزان فروش خود کاهش داشته‌اند. بر اساس آمار «انجمن رستوران آمریکا» تعدادی از این رستوران‌ها قصد دارند برای ادامه فعالیت خود وام بگیرند.

همچنین بیشتر طبقات هتل‌های واشنگتن تخلیه شده است. بر اساس داده‌های مؤسسه «دستینیشن دی سی» اقامت در هتل‌های واشنگتن از ۳۰ دسامبر سال گذشته میلادی تا ۵ ژانویه در مقایسه با سال گذشته آن با بیش از ۸ درصد کاهش همراه بوده است.

در سال ۲۰۱۷، ۲۲.۸ میلیون گردشگر از واشنگتن بازدید کرده و حدود ۷.۵ میلیارد دلار پول در این شهر خرج کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی دولت آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد