Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قلی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های جوان زیر پوشش یکی از برنامه های کمیته امداد بوده که با هدف اجرای سنت های پسندیده اسلام و توسعه فرهنگ ازدواج آسان زوج های جوان انجام می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک گفت: این جهیزیه ها شامل وسایل ضروری و اولیه زندگی بودند که به نوعرون اهدا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام با هدف حمایت از کودکان بی سرپرست و نیازمند اجرا می شود، اظهار داشت: هشت میلیارد و 600 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در 9 ماه نخست امسال به خانواده های بی بضاعت اهدا شد.
قلی پور افزود: این طرح انسان دوستانه از موفق ترین طرح های کمیته امداد امام (ره) است که در آن حامیان نیکوکار، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را برعهده می گیرند و ماهانه مبلغی را به حساب آنها واریز می کنند.
وی با بیان اینکه یکهزار و 300 حامی حمایت ایتام را برعهده گرفته اند، گفت: 257 حامی جدید در 9 ماه نخست امسال جذب شده و جذب این میزان حامی نسبت به مشابه سال قبل 100 درصد رشد داشته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک با اشاره به اینکه اجرای طرح های اکرام ایتام و محسنین محدود به ایام خاصی از سال نیست، افزود: خیران در طول سال نیز می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام (ره) یا سایت اینترنتی این نهاد حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان طرح محسنین را عهده دار شوند.
بیش از پنج هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک هستند.
7281/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ازدواج خانواده کمیته امداد کمیته امداد امام کمیته امداد امام خمینی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان خیر مراغه ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مراغه در مراسم تجلیل از معلمان خیر مراغه ای گفت: در دین مبین اسلام به تعلیم و تربیت تاکید فراوان شده است.

حجت اسلام والمسلمین پور محمدی افزود: معلمان به خاطر تربیت آینده سازان کشور کاری را انجام می‌دهند که پیامبران برای هدایت انسان‌ها انجام داده اند.

وی گفت: وظیفه معلمان به خاطر تربیت عالمان و دانشمندان آینده بسیار سخت و سنگین است.

فرماندار شهرستان مراغه گفت: معلمان وظیفه هدایتگری و توانمندسازی آینده سازان این کشور را برعهده دارند.

مینویی افزود: رشد و توسعه زیر ساخت‌های علمی کشور به تلاش معلمان بستگی دارد.

وی گفت: با تلاش معلمان و همت این عزیزان ایران اسلامی از هر نظر به توانمندی‌های علمی خوبی دست یافته است.

مدیر کمیته امداد مراغه گفت: در این شهرستان۵۰۰ نفر معلم در طرح اکرام ،ایتام و محسنین برای حمایت از نیازمندان مشارکت دارند.

ابراهیمی افزود: در شهرستان مراغه یک هزار و ۲۰۰ نفر در قالب طرح اکرام ، ایتام و محسنین حمایت می‌شوند.

 ابراهیمی افزود: خیران در قالب اکرام ایتام و محسنین در ماه حدود ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک می‌کنند.

در پایان این مراسم از معلمان خیر برای حمایت از نیازمندان تجلیل و قدردانی شدند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه‌ای
  • تجلیل از معلمان خیر مراغه ای