Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار محمودآباد گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی شهر توریستی محمودآباد به دنبال توسعه صنعت گردشگری و جذب سرمایه‌گذار است. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، یحیی یوسف‌پور امروز در نشست خبری اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در توسعه کشور نقش اساسی دارند و هر یک از آنها امید یک جامعه هستند، اظهار داشت: نقد آگاهانه خبرنگاران موجب مطالبه‌گری در جامعه شده و انحراف احتمالی را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه مدیران از انتقاد دلسوزانه خبرنگاران استقبال کنند، افزود: هیچ مدیری حق شکایت از خبرنگارانی که انتقاد می‌کنند را ندارند اما با بداخلاقی رسانه‌ای استقبال نمی‌کنیم.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه فضای مجازی باید به عنوان فرصت مورد استفاده قرار گیرد، افزود: بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های فعال در فضای مجازی شهرستان محمودآباد نگرش زرد دارند و محتوای خوبی ندارند و نقشی بر آگاهی‌سازی مردم ندارند در صورتی‌که وظایف این کانال‌ها باید به این سمت و سو باشد.

فرماندار محمودآباد ادامه داد: برخی به اسم آزادی بیان، در شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌پردازی و بداخلاقی می‌پردازند و این روش درستی نیست زیرا دشمن منتظر چنین فرصت‌هایی‌ست تا بر علیه نظام گام بردارند. 

آذربایجان غربی| بانک‌ها مانع آغاز سرمایه گذاری‌های صنعت گردشگری در نقده هستندترکمنستان در پی جذب سرمایه گذاری خارجی برای تولید کودهای معدنیفولکس واگن 800 میلیون دلار برای ساخت خودرو برقی سرمایه گذاری می‌کند

وی با اشاره به آستانه قرار گرفتن چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: امروزه برخی‌ها به دنبال ایجاد شکاف بین مسئولان دلسوز و مردم هستند؛ در سطح شهرستان نیز برخی افراد در فضای مجازی به دنبال ایجاد بی اعتمادی هستند. 

یوسف‌پور با بیان اینکه محمودآباد دارای ظرفیت بالای توسعه اقتصادی است که مستلزم همدلی همه مسئولان است، گفت: اکنون اجرای پروژه‌های متعددی با وجود بهره‌مندی زیرساخت‌های جنگلی و سواحل دریا در این شهرستان با تعامل بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در حال اجراست.

وی درباره دو کمربندی غربی و شرقی یادآور شد: این دو پروژه با وجود قول مساعد بر اتمام آن‌ها در سال‌جاری اما به دلیل کمبود اعتبار به کندی پیش رفته است و در صورت تامین اعتبار در فصل نخست سال 98 کمربندی شرقی به اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اداری محمودآباد با اعلام اینکه تا پیش از آغاز دولت تدبیر و امید، دو هزار و 427 مورد ساخت و ساز غیرمجاز  در اراضی شالیزاری محمودآباد داشتیم، عنوان کرد: در حال حاضر رتبه دوم جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز استان را داریم. 

وی با بیان اینکه در بخش برگزاری ورزش آبی با توجه به 33 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان محمودآباد باید به عنوان ظرفیت ارزشمند توسعه گردشگری دریایی مدنظر قرار گیرد، افزود: آلاچیق‌ها و ساخت و ساز در مسیر آزادسازی بیست متری ساحل تخریب می‌شود تا فضای جذب توریست مهیا شود. 

یوسف‌پور اضافه کرد: برخی از پروژه‌های گردشگری و توریستی شهرستان از جمله اطلس مال و بازار پارک طاهباز قبل از نوروز افتتاح می‌شود. 

وی از اجرای طرح تفکیک زباله دو شهر محمودآباد و سرخ رود خبر داد و گفت: با روی‌کار آمدن شرکتی بر اجرای تفکیک زباله هم‌اکنون 8 روستا با این شرکت قرارداد بستند و به زودی روستاهای دیگر نیز اضافه می‌شوند؛ از شهرداری سرخ‌رود در زمینه تفکیک زباله راضی‌تر هستیم اما خوشبختانه شهرداری محمودآباد نیز کار را شروع کرده است اما به سرعت بیشتری نیاز دارد که با تفکیک این زباله‌ها بیش از 30 درصد مشکلات زباله شهرستان را رفع می‌کند. 

فرماندار محمودآباد گفت: به دنبال بهره‌برداری از فرودگاه نیروی هوایی بیشه کلا هستیم که مستلزم رایزنی‌های فراوان است. 

وی خاطرنشان کرد: موضوع سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف شهرستان از جمله صنعت توریسم در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با حضور شهردار جدید و همدلی اعضای شورای شهر شاهد شکوفایی همه جانبه شهر محمودآباد باشیم.

انتهای پیام/

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در بازگشت هیأت اعزامی استان از چین گفت: دستاورد این سفر آشنایی با تکنولوژی‌های روز دنیا، شناخت بازارهای صادراتی، شناخت خدمات فنی _مهندسی و مشاوره‌ای همچنین آشنایی با حقوق تجارت بین الملل بود.

وی افزود: این سفر در قالب ۵ گروه ۳۶ نفره انجام شد و گروه‌های اعزامی از دو نمایشگاه بین المللی شامل نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه صنعت شیشه و سیلیس بازدید کردند و با فرآیندهای مختلف آشنا شدند.

شهرزاد احصاء زنجیره‌های پایین دست صنعت شیشه را جزو اهداف بازدید از نمایشگاه‌ها دانست و در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید از بندر شانگهای (بزرگترین بندر کانتینری دنیا) گفت: فرایند تخلیه، بارگیری و ترخیص کالاها در این بندر بزرگ مورد بررسی قرار گرفت و با مسئولین آن نیز مذاکرات خوبی در جهت انتقال تجربیات انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به مأموریت‌های استان در اقتصاد دریا محور، بیان کرد: بر آن هستیم که ساحت‌های اقتصاد دریا محور در استان را از طریق توسعه همکاری‌های اقتصادی تقویت کنیم و با الگوگیری از بندر بزرگ جهان به اصلاح فرآیندها در ترخیص کالاها از بنادر و گمرکات بپردازیم تا معطلی و دپوی کالاها در بنادر به حداقل برسد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرکنسولگری جمهوری خلق چین در بندرعباس، عنوان‌کرد: با توجه به اینکه سرکنسولگری ایران نیز در شانگهای فعال است در نظر داریم مراودات اقتصادی را میان دو کشور تقویت کنیم از این رو دیدار مفصلی با سرکنسول ایران در شانگهای انجام و ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاران چینی تشریح شد.

شهرزاد در پایان با اشاره به توسعه کارخانه سیمان بندر خمیر و تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران چینی در این طرح، خاطرنشان‌کرد: کسب دانش و افزایش تعاملات هیأت‌های تجاری در سفرها و بازدیدها مسیر رونق بخشی به تجارت و سرمایه‌گذاری را فراهم‌تر می‌کند.

کد خبر 6096143

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد