Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@09:41:30 GMT

دید افقی در جاده های لرستان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۱۲۵۸

دید افقی در جاده های لرستان کاهش یافت

سرهنگ مرتضی چغلوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل بارش باران و مه آلودن بودن هوا همچنین بارش خفیف برف در گردنه ها رانندگان با محدودیت دید مواجه هستند که توصیه می شود رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.
وی ادامه داد: برای تردد در جاده های استان همراه داشتن تجهیزات زمستانی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ چغلوند همچنین تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی بین خودروها می تواند کاهش تصادفات را به همراه داشته باشد.
سامانه بارشی از چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه در استان فعال خواهد بود و همراه با این سامانه دمای هوا در اواخر هفته بین هشت تا 10 درجه کاهش می یابد.
/6060/3210
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش باران جاده های استان لرستان کاهش افقی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۹۵۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان کاهش، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۱۰۳ هزار تومان کاهش در مقایسه با پنجشنبه، سه میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

امروز با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، هر اونس طلا در نرخ ۲ هزار و ۳۰۱ دلار ثابت ماند.

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • مریوان رکوردار بارش باران/کاهش کیفیت هوا و دید افقی در کردستان
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس