Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در آئین اختتامیه دویست و پنجاه و دومین دوره بصیرت کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و پنجمین دوره بصیرت خانواده‌ها و کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا که در قالب طرح مصباح ۲ و ۴ در تالار رز برگزار شد، گفت: بصیرت و آگاهی کارکنان و خانواده‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اولین اولویت کاری این ارگان نظامی بوده و هست و با توجه به تهاجم فرهنگی و دسیسه‌های دشمنان نیاز امروز جوانان برگزاری مثمرثمرتر دوره‌های بصیرت‌افزایی بوده است و بحمدلله با برگزاری قوی و مستمر این دوره‌ها، دشمن نتوانسته که در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران نفوذ پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بینش، دانش و آگاهی از مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد نیاز کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های آنان است که بحمدالله با بصیرت‌افزایی کارکنان و خانواده‌های آنان این ارگان نظامی و نیز گوش به فرمان بودن دستورات فرماندهی معظم کل قوا و همچنین حضور پررنگ حوزه عقیدتی سیاسی، برنامه‌های دشمن به‌کلی خنثی و بی‌ثمر شده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به دستاورد‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: اقتدار ایران عزیز و سرفراز در منطقه و جهان یکی از بزرگترین دستاورد‌ها و افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و به لطف الهی و عنایات خاص امام رضا (ع) این افتخارات در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ملموس‌تر و چشم‌گیرتر از گذشته شده است.
امیر آذریان افزود: ویژه برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار "افتخار به گذشته و امید به آینده" در سراسر کشور و استان برگزار می‌شود و وظیفه همه ما این است که این شعار را عملی کرده و در این زمینه کوشا باشیم. نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد حجت‌الاسلام حسین سلیمانی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا هم در این مراسم گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و به برکت خون‌های پاک شهدا و درایت فرماندهی معظم کل قوا و با هوشمندی و بصیرت انقلابی مردم ان‌شاالله نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد و جشن چهل سالگی انقلابمان را باشکوه‌تر از ۳۹ سال قبل برگزار خواهیم کردم.
وی تصریح کرد: جوانان ما تربیت شده رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هستند که پا در عرصه میدان گذاشتند و با دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جان خود را فدا کردند و اجازه ندادند داعش به اهداف پلیدخود برسد.
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا از همراهی و فداکاری مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: در ایام روز پرستار جا دارد که تقدیر ویژه‌ای از زحمات بی‌پایان کلیه پرستاران به‌ویژه پرستاران جانبازان سرافراز داشته باشیم، عزیزانی که پشتیبانی‌شان از همسران و فرزندانشان تنها در دوران جنگ تحمیلی نبود و پس از این دوران هم پرستاری‌ای زینب‌گونه از جانبازان عزیز داشتند و این زحمات، همراهی‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و فداکاری‌ها شایسته تقدیر است.   انتهای پیام//ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، شانزدهمین جلسه کافه انجمن توسط دانشجویان تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت در سالن روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.

کافه انجمن هر هفته با موضوعات مهم روز تشکیل می‌شود.

دانشجویان در این جلسه به موضوع «حجاب فطری است یا اکتسابی؟ » با زیر موضوعات زیر پرداختند:

۱_ جمهوری اسلامی چرا باید برای مبارزه با بی‌حجابی هزینه کند؟

۲_ از نظر مخالفین حجاب؛ حدود پوشش چقدر است؟

۳_ حجاب محدودیت است یا مصونیت؟

۴_ وضعیت حجاب در زمان شاه چگونه بوده است؟

۵_ تفاوت کرامت زن در جمهوری اسلامی با غرب چیست؟

۶_ نحوۀ برخورد پلیس با زنان در ایران و غرب چه تفاوتی دارد؟

در پایان حضار جلسه به جمع بندی زیر رسیدند:

جمهوری اسلامی ایران، داعیه‌دار پرچم‌داری تمدن اسلامی است لذا بدیهیست که در مسئله حجاب سفت و سخت برخورد کند و حتی با اینکه امروز، حجاب به مسئله‌ای حکومتی مبدل شده و بی‌حجابی به نوعی نماد مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است، حاضر نباشد اجبار حجاب را بردارد. مسئله حفظ چارچوب‌های اجتماعی و حیا در جامعه ما به قدمت تمدن ماست و نمی‌شود اجازه داد که کسی بخواهد ناموس ایرانی را دست مایه اهداف شوم خود کند. لذا به این ترتیب است که کشور و ملت ما شهید می‌شوند و شهید تربیت می‌کنند اما ذره‌ای از این خط قرمز عقب نمی‌کشند. بحث اتخاذ سیاست‌های فرهنگ‌سازی و یا برخورد با هنجار شکنان بحثی جداست و در اینجا صرفا از دلیل هزینه دادن جمهوری اسلامی برای امر حجاب صحبت کردیم. در ادامه لازم به ذکر است کرامت زن در حکومت و گفتمان انقلاب اسلامی با جامعه غربی زمین تا آسمان متفاوت است و در حالی که غرب زنان را دستمایه پیشرفت صنعت مد و فشن و... قرار داده، در ایران روی زن به عنوان یک انسان تمدن ساز حساب باز می‌شود. نوع برخورد مردان یک جامعه با زنان آن تا حدی بیانگر تفاوت کرامت گذاری آن‌ها در جامعه نیز می‌باشد. زنان در جامعه غرب به نوعی ابزار هوسرانی مردان شده‌اند و تنها با عریان ساختن خود می‌توانند ابراز وجود کنند که این کاملا مخالف گفتمان امامین انقلاب است.

ضمن اینکه باید اضافه کنیم اینکه بعضی می‌گویند حجاب مانع فعالیت‌های اجتماعی است و زنان را محدود می‌کند هم سخن درستی نیست. اتفاقا حجاب امنیت و آرامش خاطر زنان را برای حضور در اجتماع تامین می‌کند. اما بدیهی است که به واسطه حجاب محدودیت‌هایی برای زنان اعمال می‌شود و مسلما نمی‌توانند آزادانه هر فعالیتی داشته باشند اما با یک بینش عالی می‌شود این محدودیت را برای احیای سلامت جامعه پذیرفت.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1229407 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است