Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:28:37 GMT

مه‌گرفتگی شدید در محور دشت‌ارژن به کازرون

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۱۸۰۵

مه‌گرفتگی شدید در محور دشت‌ارژن به کازرون

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از وقوع مه‌گرفتگی شدید در محور جدید دشت‌ارژن به کازرون و کاهش دید افقی در این محور خبر داد. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از وقوع مه‌گرفتگی شدید در محور جدید دشت‌ارژن به کازرون و کاهش دید افقی در این محور خبر داد و اظهار داشت: از رانندگان به ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درخواست می‌شود برای تردد از محور ابوالحیات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش باران و برف در محورهای استان فارس گفت: محورهای فارس لغزنده است و لازم است که رانندگان برای جلوگیری از وقوع تصادف از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند.

وقوع مه گرفتگی شدید در محور ایلام - دهلران به اندیمشکجاده‌های ایلام بسیار لغزنده است؛ مه گرفتگی در برخی محورهامه گرفتگی در محورها‌ی مواصلاتی ایلام

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)



منبع:صداوسیما

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)