Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری یک سارق موتورسیکلت با ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: این متهم موتورسیکلت‌های مسروقه را کمتر از یکصد هزار تومان به اتباع بیگانه و خرده فروشان مواد مخدر می‌فروخت.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ کارآگاه علی عزیر خانی بیان داشت: تعدادی پرونده‌های مشابه در خصوص سرقت موتورسیکلت از اطراف مراکز تجاری به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع که تیمی از ماموران این پایگاه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تعدادی از مالباختگان اظهار داشتند که موتورسیکلشان را در کنار خیابان پارک و حتی آن را قفل کرده اند، اماپس از مراجعه به محل پارک، از موتورسیکلت خبری نبود.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی صورت گرفته، توضیح داد: در این تحقیقات مشخص شد که یکی از سارقان حرفه‌ای با مراجعه به مراکز تجاری و پر جمعیت، موتورسیکلت را سرقت و از محل متواری می‌شود.

سرهنگ عزیرخانی عنوان کرد: با شناسایی سارق و دستگیری وی در مخفیگاهش، متهم به پایگاه هشتم منتقل و به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت در اطراف مراکز تجاری اعتراف کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: متهم همچنین به فروش موتورسیکلت‌ها به اتباع بیگانه و خرده فروشان مواد مخدر اعتراف و اقرار کرد که موتورسیکلت‌های سرقتی را کمتر از یک صد هزار تومان فروخته است.

رئیس پایگاه هشتم با اشاره به اینکه هنگام مراجعه به مراکز تجاری، از رها کردن موتورسیکلت بدون تجهیزات ایمنی بالا، خودداری کنید، در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرهنگ موتورسیکلت اتباع خارجی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی

به گزارش قدس آنلاین، کیان دهراب‌پور درخصوص وضعیت خونی استان اصفهان، اظهار کرد: میزان ذخیره خون استان دو هزار و ۶۷۵ واحد معادل ۶/۶ روز و در شهرستان اصفهان یک هزار و ۸۳۹ واحد معادل ۵/۵ روز می‌باشد.

وی افزود: از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم به صورت مستمر به مراکز اهدای خون مراجعه نمایند و با اهدای یک واحد خون جان سه نفر را نجات دهند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان تاکید کرد: از اهداکنندگان با گروه‌های خونی A منفی و o منفی می‌خواهیم بیشتر به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • تصاویر ماهواره‌ای از رادار پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • مراجعه بیش از ۴۶ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی سیستان وبلوچستان