Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، با صدور این موافقت «پژوهشگاه رنگ» ذیل سه «پژوهشکده پوشش‌های سطح و فناوری‌های نوین» با گروه‌های پژوهشی پوشش‌های سطح و خوردگی، رزین و افزودنیها و نانو فناوری رنگ، «پژوهشکده مواد رنگ‌زا» با گروه‌های پژوهشی مواد رنگزای آلی، رنگدانه‌های معدنی و لعاب و محیط‌زیست و رنگ و «پژوهشکده فیزیک رنگ» در گروه‌های پژوهشی دوباره تولید رنگ و کنترل رنگ، علوم و فناوری چاپ و نمایش رنگ و پردازش تصویر به فعالیت خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

108 / 167 شورای گسترش برنامه آموزش عالی وزارت علوم پژوهشگاه رنگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شورای گسترش برنامه آموزش عالی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • در سال ۲۰۲۳ بیش از ۸۰ درصد مخاطرات هواشناسی سیل و توفان بود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد