Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: ایام فاطمیه و گرامیداشت سوگواری حضرت زهرا (س) از دستاوردهای مهم انقلاب است، و به همین علت آیین های دهه فجر هیچ منافاتی با این‌ مناسبت ندارد.

به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر در سالن جلسه های شورای هماهنگی قم اظهار داشت: با توجه به همزمان بودن ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا(س) باید به شیوه ای عمل‌ شود، که هر یک از این دو رویداد مهم را در جایگاه خود پاس بداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تغییر در نورافشانی و شیوه آذین بندی محیط شهری از جمله مسائل مورد توجه است، و نصب بیرق های سیاه در شوارع و محیط های عمومی نیز نباید به گونه ای باشد که خوراک تبلیغات خناسان و بدخواهان را در فضای مجازی فراهم کند و بگویند در جشن پیروزی انقلاب شهر را سیاهپوش کردند.
لطفی تصریح کرد: تصاویر و بیرق های الوان مزین به نام حضرت فاطمه(س) به شیوه جذاب و تاثیرگذار در کنار پرچم های جمهوری اسلامی و تمثال های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تبلیغات محیطی استفاده شود، تا رابطه عمیق و مستحکم این دو واقعه دینی و انقلابی را در اذهان تداعی کند.
بیستم بهمن ماه مصادف با سوم جمادی الثانی ، سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن گفت: امسال برغم مصادف شدن 12 بهمن با روز جمعه، آیین های این روز مانند سال های گذشته است و مراسم گلباران بیت تاریخی حضرت امام راحل انجام خواهد شد.
وی اضافه کرد: غلامعلی حداد عادل عضو تشخیص مصلحت نظام سخنران پیش از خطبه ها و آیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور نیز خطیب آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: زنگ انقلاب اسلامی نیز همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام در روز سیزده بهمن در مدارس استان نواخته می شود.
دوازدهم تا بیست و دوم بهمن به نام دهه فجر نامگذاری شده است.
7403/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شوراي هماهنگي ايام فاطميه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور