Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:26:30 GMT

پرستاران خدمتگذارانی بی ادعا هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۳۰۹

پرستاران خدمتگذارانی بی ادعا هستند

به گزارش ایرنا، عباس صوفی روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی و دیدار با پرستاران این بیمارستان اظهار داشت: جامعه پرستاری هر اندازه که به لحاظ دانش، تجربه و مهارت توانمندی دارند در خصوصیات اخلاقی نیز انسان های رئوف و مهربان هستند و عمر خود را در تسکین دردهای همنوعان خود قرار داده اند.
وی اضافه کرد: امروزه تامین و ارتقاء سلامت جامعه مرهون تلاش و زحمات کادر پزشکی و پرستاری است و فعالیت قشر پرستار جزو حرفه سخت حساس به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صوفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مراکز درمانی همدان از پرستاران با اخلاق، متعهد و دلسوز تشکیل شده است و مردم این شهر باید به آنها افتخار کنند.
شهردار همدان با تمجید از تجهیز و بازسازی بیمارستان شهید بهشتی این شهر گفت: تجهیز بیمارستان ها یکی از دغدغه های بیماران است که البته در همدان شاهد تحول مطلوب در این بخش هستیم.
وی در خصوص برخوردار نبودن بلوار ارم از دوربرگردان گفت: این بلوار در قالب طرح آرام سازی قرار گرفته و باتوجه به انجام فعالیت عمرانی، محدودیت های نیز اعمال شده که تنها از جانب شهرداری نیست و راهنمایی و رانندگی نیز مسئول بوده و در مجموع بازنگری لازم خواهد شد.
صوفی بیان کرد: به طور قطع آسان سازی در آمد و رفت اورژانس های حمل بیمار ضروری است و می بایست اصلاح در مسیر با هماهنگی راهنمایی رانندگی در بلوار ارم انجام شود.
شهردار همدان همچنین آمادگی مدیریت شهری را برای هرگونه همکاری با جامعه پرستاری در مباحث مختلف فرهنگی اعلام کرد.
چهار هزار کادر پرستاری در قالب پرستار (فوق لیسانس و دکترا)، کارشناس بیهوشی، اتاق عمل، دیپلم بهیاری، کمک پرستار، کمک بهیار و بیمار بر در مراکز درمانی همدان فعال هستند.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پرستار دیپلم راهنمایی و رانندگی شهید بهشتی مراکز درمانی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

به گزارش مشرق، دکتر فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.

نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران