Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سارقان حرفه ای خودرو، موبایل و محتویات خودرو در شهرهای اهواز، خرمشهر و بهبهان با ده ها فقره سرقت مسلحانه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند هر سه عضو باند سارقان حرفه ای تلفن همراه را که با تهدید سلاح شکاری و قمه و چاقو اقدام به زورگیری و سرقت موبایل شهروندان می کردند، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه اسلحه شکاری به همراه چند تیغه چاقو و قمه کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 67 فقره سرقت تلفن همراه و همچنین 10 فقره سرقت موتور سیکلت در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
روز جمعه 21 دی ماه نیز جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری2 سارق مسلح حرفه ای با پنج فقره سرقت تلفن همراه و به عنف در شهرستان اهواز خبر داده بود.

* سارق حرفه ای با هفت فقره سرقت در 'خرمشهر' دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ همت علی ترکارانی گفت: در راستای جرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران کلانتری 11 با اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیرکردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی پراید، یکدستگاه موتورسیکلت، چهار عدد باطری خودرو و تعدادی وسایل سرقتی داخل خودرو کشف شد.
سرهنگ ترکارانی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
همچنین فرمانده انتظامی خرمشهر در چهارم دی ماه نیز از دستگیری چهار سارق حرفه ای و کشف 12 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبرداد بود.
*دستگیری سارق و کشف 10 فقره سرقت داخل خودرو در بهبهان
فرمانده انتظامی بهبهان از شناسایی و دستگیری یک سارق وسایل داخل خودرو و کشف مقادیری اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رضا پاپی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری12 با استفاده از شگردهای خاص پلیسی در این رابطه یک سارق را شناسایی کرده و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ پاپی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شده و متهم تاکنون به انجام 10 فقره سرقت وسایل داخل خودروها اعتراف نموده است.
فرمانده انتظامی بهبهان ضمن اشاره به اینکه آن متهم به مرجع قضایی معرفی شده است به شهروندان توصیه کرد که ضمن مجهز نمودن خودروهای خود به تجهیرات امنیتی، از پارک نمودن خودروهای خود در نقاط تاریک و کم رفت وآمد خودداری نموده و وسایط نقلیه خود را در پارکینگ های عمومی و پارکینگ منازل پارک نمایند.
همچنین فرمانده انتظامی بهبهان در 16 آذر ماه سال جاری نیز از دستگیری سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داده بود.
7152/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان دستگيري سارق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار یحیی الهی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم‌آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آگاهی خرم‌آباد با اقدامات و رصدهای اطلاعاتی یک سارق سابقه‌دار و ۶ مالخر را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌های جرم سارق تاکنون به ۳۵ فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار الهی ضمن اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه در این رابطه و تحویل آن‌ها به مالباختگان از شهروندان خواست، وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ‌مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل‌سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • انهدام ۲۰ باند حرفه‌ای واردکننده سلاح در لرستان
  • دستگیری باند سارقان قطعات و لوازم خودرو در زابل
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • دستگیری سارق با ۳۵ فقره سرقت
  • کشف ۳۱ فقره سرقت قاب زاپاس پرادو در بابلسر