Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:16:39 GMT

دمبله با 10میلیون پوند به گوانگژو چین ملحق شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۵۴۹

دمبله با 10میلیون پوند به گوانگژو چین ملحق شد

تهران- ایرنا- «موسی دمبله» بازیکن تیم فوتبال تاتنهام با قراردادی به ارزش تقریبی 10 میلیون پوند به تیم گوانگژو در سوپر لیگ چین ملحق شد.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز پنجشنبه با درج این خبر نوشت: دمبله 31 ساله، 6 ماه آخر قرارداد خود را می گذراند و می توانست تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد، تاتنهام را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در سال 2012 با قراردادی به مبلغ 15 میلیون پوند از باشگاه فولام به تاتنهام ملحق شد و در طول مدت حضورش در این تیم لیگ برتری، 250 بار به میدان رفت و 10 گل نیز به ثمر رساند.
این در حالی است که «مائوریتسیو پوچتینو» سرمربی تیم تاتنهام نام دمبله را در فهرست پنج نفره نوابغی قرار داده بود که در دوران فوتبالی خود شانس کار کردن با آنها را داشته است؛ فهرستی متشکل از نام هایی بزرگ همچون «دیه گو مارادونا»، «رونالدینیو»، «جی جی اوکوچا» و «ایوان دِ لا پنا».
با این حال، دمبله از سوم نوامبر 2018 به دفعات با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، از این رو تاتنهامی باید بابت اینکه موفق شده اند از قِبل مهاجم مصدوم خود مبلغ تقریبی 10 میلیون پوند بدست آورند، خوشحال باشند؛ به ویژه با در نظر گرفتن شرایط قرارداد وی و رو به اتمام بودن آن.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال موسي دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

کد خبر 6097300

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • شروع کار دستیار گل‌محمدی در تراکتور
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • یک دستیار دیگر گل‎محمدی هم آمد
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!