Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:14:48 GMT

محور هراز و کندوان در مازندران برفی و مه گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۶۳۷

محور هراز و کندوان در مازندران برفی و مه گرفته است

رکنا: مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد که اکنون محور هراز و کندوان در این استان برفی است و مه غلیظی هم در طول مسیر وجود دارد.

به گزارش رکنا، کارشناس مرکز مدیریت راههای مازندران عصر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که برف در حال حاضر در این دو محور به صورت سنگین در حال باریدن است ولی در دیگر محورهای کوهستانی استان بارش پراکنده باران مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی غلامیان افزود: در محور هراز از محدوده آب اسک تا آبعلی در استان تهران و در کندوان ار محدود هزار چم تا گرمابدره در استان البرز علاوه بر بارش برف، مه غلیظ هم وجود دارد.

وی گفت: اگر چه بارش برف در محور فیروزکوه در محدوده استان تهران مشاهده می شود، اما در محدوده مازندران شاهد بارش باران پراکنده هستیم .

کارشناس مرکز مدیریت راههای مازندران با اعلام این که در حال حاضر بقیه جاده های استان تحت تاثیر بارش باران هستند، توضیح داد: اکنون ترافیک سنگینی در جاده های مازندران وجود ندارد، اما به دلیل بارش باران تردد در برخی راهها مانند قائمشهر - ساری به کندی انجام می شود.

** خطر رانندگی بدون زنجیر چرخ

غلامیان همچنین با استناد به هشدار هواشناسی در باره ادامه بارش برف در مسیرهای کوهستانی و سرما و یخبندان در ساعات شب، هشدار داد: رانندگان اصلا بدون همراه داشتن زنجیر چرخ وارد راههای کوهستانی بخصوص محورهای منتهی به پایتخت نشوند.

وی همچنین از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان رانندگی کنند و حتما تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

کارشناس راهداری مازندران همچنین هشدار داد که به علت بارش باران و کاهش دمای هوا، جاده های استان بشدت لغزنده است و از رانندگان خواست تا فاصله ایمن را رعایت و با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

هواشناسی مازندران از 2 روز پیش اخطار داده بود که ناپایداری جوی همراه با بارش برف و باران که با کاهش 10 تا 18 درجه ای دما در مناطق جلگه ای و کوهستانی همراه است، تا اواسط روز جمعه در این خطه شمال کشور ادامه دارد.

در حال حاضر بلده نور با 3درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و گلوگاه با 17 درجه بالای صفر گرم ترین نقاط استان مازندران هستند.

استان مازندران دارای حدود 11 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است که از این میزان حدود سه هزار کیلومترجاده اصلی استان محسوب می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس ساعتی پیش رخ داد / وحشت از انفجارهای مهیب در مناطق کرج ! لیلا رییس باند دزدان میلیاردی تهران بود / 3 پسر نوچه هایش بودند +عکس بعد دستگیری تجاوز راننده تاکسی به زن مسافر / این زن شرایط خاصی داشت+عکس 4 ارتشی هنگام سقوط هواپیما در کرج زنده بودند! / همسر تنها بازمانده چه گفت؟! + فیلم و عکس آرش به همراه دو دوستش به من و سمیه تجاوز کردند مرگ دردناک امیرحسین و آرمان 2 پسر مدرسه ای کمر مادر و پدرشان را شکست + عکس سوختگی معلم و 2 دانش آموز داخل کلاس درس در ایرانشهر سرنوشت اعظم 27 ساله بعد از 4 مرتبه ازدواج غمناک تر شد + عکس روحانی مشهور با نیش مار کشته شد ! + عکس پدر مست عروس به جای داماد در اتاق حجله به دخترش تجاوز کرد! گفتگو با مرد جوانی که در ته خط نازی آباد 15 دقیقه شوم داشت +فیلم دختر رزمی کار شهرستانی پسر پلید تهرانی را ادب کرد داخل خودروی پژو چه بود که همه را ترساند / معاون دادستان مشهد دستور ویژه صادر کرد غلامرضا هنگامی که مواد مصرف می کرد به یاد ارتباط من با مردان غریبه می افتاد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طناب دار بر گردن قاتل دوست صمیمی / یحیی بعد از نشان دادن کفتر به حسن او را سلاخی کرد قتل خانم خبرنگار زیبارو / رحیم از او همخوابی می خواست ! +عکس جشن تولد عجیب شرور خطرناک و دوستانش+ تصویر لحظه تصادف وحشتناک یک زن در بوکان+ فیلم سامان هر لحظه به من ابراز علاقه می کرد به همین خاطر نتوانستم به خواسته شیطانی نه بگویم !

منبع: رکنا

کلیدواژه: هواشناسی مازندران استان محور هراز کندوان مه عکس زن ایران پلیس دختر فیلم پرونده پسر تجاوز آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، از عصر امروز بارش شدید باران شهرهای مختلف استان را فرا گرفته است و هم اکنون ادامه دارد.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و تند باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

بارش شدید باران موجب قطع برق برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد شده است.

آب گرفتگی معابر و گردباد و رعد و برق هم اکنون برخی مناطق استان را در برگرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران همراه با طوفان در بهبهان + فیلم
  • بارش شدید باران همراه با تگرگ در شهر بام آغاز شده است
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد