Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی آبفای البرز اعلام کرد: با توجه به شروع فصل سرما و پیش‌بینی کاهش دما هوا احتمال یخ‌زدگی کنتور و انشعاب‌های آب می‌رود.
به گزارش صدای البرز روابط عمومی آبفای البرز از شهروندان خواست علاوه بر استفاده از خاک اره که درکیسه ریخته شده، پوشال،پارچه، گونی، پشم شیشه در محفظه و محل استقرار کنتور و پوشاندن لوله‌های متصل به کنتور ،تمامی لوله‌های رو کار اعم از فلزی و غیرفلزی را که درمعرض هوای آزاد و سرمای محیط قرار دارند با عایق مناسب بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آبفای البرز توصیه کرد شهروندان برای یخ زدایی از کنتور‌هایی که دچار یخ‌زدگی شده‌اند به هیچ وجه آب داغ روی کنتور و لوله‌ها نریزند زیرا موجب ترکیدگی می‌شود و به جای این کار از کیسه آب‌داغ، سشوار و حرارت غیرمستقیم برای یخ زدایی استفاده کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آبفای البرز استان البرز صدای البرز اخبار استان البرز البرز یخ زدگی کنتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی