Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:51:40 GMT

اکتشاف نفت در سراب تایید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۲۷۳۷

اکتشاف نفت در سراب تایید شد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با تأیید صحت خبر وجود نفت در سراب که بحث محافل مجازی و واقعی شده است، گفت: پیگیر مطالعه تحقیقاتی و اکتشافی نفت در این شهرستان هستم. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراب، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم سراب در مجلس، یوسف داودی در جلسه شورای اداری شهرستان سراب اظهار داشت: برای اکتشاف نفت مراحل تحقیقاتی و اکتشافی از جمله بررسی ظاهری، مغناطیس سنجی هوایی، زمین مغناط سنجی(گرانی سنجی) ،لرزه نگاری و حفر یک حلقه چاه به عمق 4000 تا 6000 متر لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الان در مرحله سوم (گرانی سنجی) هستیم که حدود 500 میلیارد ریال بودجه نیاز است و برای مراحل دیگر حدود 1100میلیارد ریال لازم است تا به مرحله استخراج نفت برسیم.

تالاب هورالعظیم با تصمیم غیرکارشناسی ‌برای استخراج نفت به‌ کانون ریزگردها ‌تبدیل شدمازندران| صنیعی‌فر: استخراج نفت ندارم و تا حدی که بتوانم جلو می‌روم/ یک دانه جو نمی‌خواهم،‌ مسئولان برای تیم استان خود کار کنند!آماده ورود به اکتشاف میدان آزادگان هستیم/وابستگی در استخراج نفت با 100سال سابقه زیبنده ایران نیست

داودی با تاکید بر اینکه پتانسیل استخراج نفت موجب رشد، پیشرفت و توسعه شهرستان و استان است، گفت: از سال 1395 پیگیر مطالعات اکتشافی هستم.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی همچنین از مدیرکل جهاد کشاورزی بهسازی کانال‌های عمومی آبیاری شهرستان را درخواست کرد که این خواسته به دلایلی از جمله عدم توان اداره کل و پیمانکاران بخش خصوصی با مخالفت فتحی مواجه شد، ولی با طرح انتقال آب با لوله از چاه تا سر مزرعه موافقت شد.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس همچنین از ضعف بودجه 1398 خبر داد و افزود: 10 در صد کارمندان دولت در سال جدید کاهش می‌یابند.

وی با بیان اینکه سه چهارم بودجه دولتی برای مخارج دولت است و تنها یک چهارم آن برای طرح‌های عمرانی در نظر گرفته شده است، خبر از مجوز مجلس شورای اسلامی برای دریافت وام پنج میلیارد دلاری از دولت روسیه داد.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود

سیدمحمد حسینی روز جمعه در حاشیه بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان افزود: در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نظرات مختلف درباره تعطیلی شنبه و پنجشنبه مطرح شد و پس از اعلام تعطیلی پنجشنبه برخی افراد با تشکیک در نظر کمیسیون اجتماعی، مطرح شدن این موضوع در صحن علنی خواستار هستند.

وی ادامه داد: دولت در پیشنهاد لایحه تعطیلی یک روز دیگر در هفته روز خاصی را مشخص نکرد و فقط به دنبال تصویب قانون تعطیلی بود که اکنون افراد نظر بر این دارند که این روز در مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در تهران و بسیاری مناطق کشور مدرسه‌ها، دانشگاه و برخی دستگاه‌های اجرایی پنجشنبه‌ها تعطیل است، اما برخی افراد به دلیل روابط تجاری و تعاملات، تعطیلی شنبه را مطرح می‌کنند و باید منتظر تصمیم مجلس شورای اسلامی باشیم.

رفع مشکلات کارگری از اولویت‌های دولت سیزدهم

‌معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر بیان کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقشار مختلف از جمله کارگران دارد که احیای واحد‌های راکد از جمله اقدام‌ها برای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری این قشر است.

وی با اشاره به احیای بیش از هشت‌هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی راکد در دولت سیزدهم، بیان کرد: احیای واحد‌های راکد نقش مهم در ایجاد فرصت شغلی جدید، حفظ و تثبیت اشتغال دارد.

حسینی ابراز کرد: اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، تولیدی و پیشران نقشی مهم در اشتغالزایی و حمایت از جامعه کارگری دارد.

به گفته معاون امور مجلس رییس جمهور، راه‌اندازی واحد‌های پیشران صنعتی، معدنی و پتروشیمی تضمین‌کننده آینده شغلی کارگران است.

وی با تاکید بر تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات جامعه کارگران، اظهار کرد: اعتراض‌های شغلی در دولت سیزدهم شده است و در حمایت از قشر زحمت کش کارگران اختلاف نظری بین مسوولان وجود ندارد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش مطرح نیست

معاون امور مجلس رییس جمهور درباره خبر‌هایی مبنی بر احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش که طی روز‌های گذشته در فضای مجازی دست به دست شده است، گفت: سه هفته کاری تا پایان فعالیت این دوره از مجلس شورای اسلامی باقیمانده و بعید است چنین مساله‌ای مطرح باشد.

حسینی در عین حال خاطر نشان کرد که اگر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پرسش و نکته‌ای مدنظرشان باشد وزیران پاسخگو خواهند بود.

تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای سمنان و بازدید از مجتمع آموزشی، فرهنگی و تجاری در حال ساخت شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان سمنان از جمله برنامه‌های سفر روز جمعه معاون امور مجلس رییس جمهور به این استان بود.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • حامیان گشت ارشاد
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران