Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرري-ايرنا- جانشين فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: وقتي مردم تخلف عده‌اي از مسئولين را مي شنوند نبايد تصور کنند که جامعه دچار فساد شده است.

به گزارش ايرنا، سردار «اسماعيل کوثري» روز پنجشنبه در مراسم يادواره شهداي مدافع حرم لشکر 23 خاتم الانبيا سپاه سيدالشهدا (ع) اظهار داشت: تخلفاتي که از سوي برخي مسئولان صورت مي گيرد نبايد به پاي همه نوشته شود چرا که در جامعه ما انسان هاي خوب و فداکار هم وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: شهدا با عمل خود جانشان را در طبق اخلاص مي گذارند تا من و شما به هوش بياييم و جامعه سلامت و سالم باشد.
سردار کوثري گفت: مسئولاني که از مسئوليت بيشتري برخوردار هستند بايد گام‌هاي موثر و بلندتري را در جهت سلامت جامعه بردارند تا جامعه براي ظهور صاحب اصلي انقلاب، آقا امام زمان (عج) آماده شود.
وي ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي و انقلاب بر مبنا و پايه اسلام ناب محمدي (ص) قرار گرفته است.
اين مقام نظامي يادآور شد: حضرت امام راحل با دست خالي و در سن 77 سالگي با جسمي ضعيف کاري مهم و ارزشمند انجام داد که در دنيا و تاريخ بي نظير است.
جانشين قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: امام خميني (ره) با شفافيت و صراحت با کلام خداوند و ائمه اطهار (ع) در مقابل دو ابرقدرتي که تمام دنيا را بين خود تقسيم کرده بودند، صف آرايي کرد.
سردار کوثري عنوان کرد: کشورها بعد از جنگ جهاني دوم، تحت سلطه دو ابرقدرت بزرگ ، آمريکا و شوروي سابق قرار گرفته بودند.
وي با اشاره به اينکه آمريکا به عنوان يکي از ابرقدرت ها، ايران را سهم خود و شوروي سابق هم عراق را سهم خود قرار داده بودند، افزود: هندوستان هم سهم شوروي سابق و پاکستان هم سهم آمريکا شده بود و با زورگويي و قدرت طلبي، کشورها را بين خود تقسيم کرده بودند.
وي اظهار داشت: امام خميني (ره) با دست خالي در برابر اين ابرقدرتها ايستاد و تحولي را در عرصه جهاني به خصوص در حوزه گفتمان معنوي و مباحث سياسي ايجاد کرد.
جانشين قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه امام راحل چنان تحولي را در عرصه جهاني به وجود آوردند که موجب شگفتي همه دنيا شد، گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران ، همه ابرقدرتهاي دنيا با يکديگر متحد شدند تا بتوانند مانع رشد و حرکت سير خروشان و معنوي انقلاب اسلامي شوند.
وي با اشاره به اينکه دشمنان هرگز نتوانستند مانع توسعه و پيشرفت انقلاب شوند، خاطر نشان کرد: دو عامل رمز موفقيت انقلاب اسلامي شد که يک عامل رهبري، ولايت و مقام معظم رهبري و عامل دوم وجود مردم ولايتمدار است.
سردار کوثري اظهار داشت: ملت ايران در هر مقطعي از زمان که نياز بود در صحنه حضور يافته و لبيک گفتند و همه فقط با خدا معامله کردند.
وي يادآور شد: آمريکا و صهونيست‌ها و ارتجاع منطقه همگي مدعي اسلام بودند و همچنين کشورهاي عربي از جمله عربستان نيز خود را مسلمان مي‌دانستند.
جانشين قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: حضرت امام خميني (ره) فرمودند که اينها به دنبال اسلام آمريکايي هستند .
وي تصريح کرد: زماني که جوانان مسلمان و غيرمسلمان همواره به دنبال حقيقت هستند کلام روح بخش و الهي حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري را در هرگوشه جهان شنيده اند آن چنان در صحنه حضور يافتند که باعث شگفتي جهانيان شدند.
سردار کوثري گفت: دشمنان انقلاب اسلامي و قرآن و اسلام براي دست يافتن به اهداف شوم و پليد خود توطئه هايي را طراحي کردند تا مانع گفتمان و پيشرفت انقلاب شوند اما هرگز موفق نشدند.
وي ادامه داد: کساني که به دنبال حق و حقيقت بودند تا يک انسان الهي در راس امور قرار بگيرد در صحنه حضور يافته و ياري کردند.
جانشين قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اگر جوانان براي ياري ولي امر مسلمين و ولايت در صحنه حاضر نمي شدند تا امروز انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي پيش نمي رفت.
وي رهبري و ولايت و مردم ولايتمدار دو عامل لازم و ملزوم هم هستند، افزود: در صدر اسلام ، پيامبر (ص) در غدير خم جانشين خود را تعيين کرده بود ولي آنها نگذاشتن و با تشکيل شوراي سقيفه، اميرالمومنين (ع) را 25 سال خانه نشين کردند.
سردار کوثري ادامه داد: در کشور ايران به خاطر وجود مردم ولايتمدار بعد از رحلت امام خميني (ره) جانشين بر حق امام زمان (عج) يعني مقام معظم رهبري انتخاب شدند و کار را با صلابت ادامه دادند.
وي يادآور شد: کشور ايران هرگز به هيچ کشوري تعدي نکرد اما در دوران دفاع مقدس جنگ را بر ما تحميل کردند و رزمندگان به فرماندهي حضرت امام خميني (ره) رفته و بر اساس کلام خود از کشور دفاع کردند.
جانشين قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: رزمندگان در برابر دشمني که تا دندان مسلح بود ايستادند و مقاومت کردند.
وي با بيان اينکه جوانان انقلابي و ولايتمدار موجب رعب و وحشت دشمنان و استکبار جهاني شدند، افزود:استکبار جهاني و صهيونيست بين الملل از انسان‌هاي پاک، مجاهد، فداکار و با روحيه انقلابي مي ترسد.
سردار کوثري گفت: مردم در صحنه وارد شده و توطئه هاي دشمنان انقلاب ونظام را در هر دوره اي خنثي کردند.
وي خاطر نشان کرد: دو فرزند مقام معظم رهبري با سن کمي که داشتند در دوران دفاع مقدس با گمنامي در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حضور يافتند.
جانشين قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: مقام معظم رهبري پس از حضور فرزندانشان در جبهه فرمودند اگر فرزندان من شهيد و يا زخمي شدند ايرادي ندارد فقط سعي کنيد تا اسير دشمن نشوند که دشمن از اين موقعيت سوء استفاده کنند.
وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري در دوران جنگ هيچ تفاوتي بين فرزندان خود و ديگر جوانان قائل نبودند و شهادت را افتخاري براي خانواده شان مي دانستند.
سردار اسماعيل کوثري گفت: رزمندگان براي جهاد في سبيل الله و در راه خدا قدم برداشتند و حرکت کردند.
1970 / 1539
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است