Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:04:52 GMT

همایش پیاده روی هوای پاک در کبودراهنگ برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۰۵۰

همایش پیاده روی هوای پاک در کبودراهنگ برگزار شد

همدان- ایرنا- به مناسبت 29 دی روز هوای پاک همایش پیاده روی روز پنجشنبه با حضور 600 تن از محل میدان رسالت تا پارک لاله شهر کبودراهنگ برگزار شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست کبودراهنگ در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با هدف جلب مشارکت های مردمی برای حفاظت از محیط زیست و پیشگیری از آلوده کردن هوا برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیمان زرین افزود: برخی مواقع شاهد آتش سوزی های عمدی و فعالیت های واحدهای آلاینده دور از چشم محیط زیست هستیم که امید می رود مردم در معرفی افراد متخلف همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه داشتن هوا پاک و سالم حق همه شهروندان است گفت: نباید اجازه فعالیت واحدهای آلاینده ای که منجر به تضییع حق مردم می شود، داده شود.
رییس اداره حفاظت محیط زیست کبودراهنگ اظهار داشت: وضعیت کیفی هوای این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون طبق گزارش ایستگاه پایش هوای موجود در کبودراهنگ، حتی یک روز هم ناسالم نبوده است.
زرین ادامه داد: هر چند آلودگی های ناشی از استفاده نیروگاه شهید مفتح از ازت و هدایت دود این نیروگاه توسط باد بیشتر به سمت کبودراهنگ بود که برخوردهای لازم صورت گرفت.
وی بیان کرد: به منظور جلب مشارکت های مردمی برای حفاظت از محیط زیست حدود 10 نوبت به صورت نمادین زباله های موجود در منطقه ویان، نزدیکی پلیس راه، حاشیه تالاب و رودخانه ها پاکسازی شد.
به گزارش ایرنا در این آیین به شرکت کنندگان به قید قرعه سه دستگاه دوچرخه، 10 کارت هدیه و 20 فقره سیم کارت اهدا شد.
2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پياده روي محيط زيست آلودگي هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: بر اساس قوانین و ضوابط زیست محیطی، چیدن گونه‌های گیاهی از جمله ریواس و گیاهان دارویی در مناطق حفاظت شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود. 

وی در ادامه افزود: متأسفانه حضور بدون مجوز مردم در منطقه حفاظت شده پلنگ دره، موجب اختلال در امنیت منطقه و انجام وظایف محیط بانان، ریختن زباله و آلودگی زیست محیطی و روشن کردن آتش و افزایش احتمال آتش سوزی در منطقه شده است. 

وی در پایان تصریح کرد: از کانال‌های خبری و تبلیغاتی در فضای مجازی خواهشمندیم به هیچ عنوان با انتشار فیلم‌ها و تصاویر از ریواس چینی در منطقه پلنگ دره، مردم را نسبت به انجام این عمل غیرقانونی تشویق و ترغیب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد