Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@05:39:04 GMT

سرقت ۵ میلیاردی از خانه فامیل

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۳۱۱۶

سرقت ۵ میلیاردی از خانه فامیل

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران برزگ از دستگیری ۴ سارق منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد و گفت: یکی از متهمان از خویشاوندان مالباخته است.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران برزگ اظهار کرد: در نوزدهم شهریورماه سال جاری پرونده‌ای از کلانتری ۱۶۷ دولت آباد مبنی بر سرقت از منزل، به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ارجاع که مالباخته پس از حضور در پایگاه نهم، اظهار کرد: «که از داخل گاو صندوق منزلش، تعدادی طلاجات به ارزش ۵ میلیارد ریال به سرقت رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: بلافاصله تیمی از ماموران این پایگاه برای بررسی صحنه جرم به آدرس اعلامی و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

سقوط خونین کارگر از ساختمان قدیمی +عکس ماجرای خودکشی دانش آموز ۱۱ ساله در ارومیه

این مقام مسئول تصریح کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد که ۳ نفر با در دست داشتن کلید منزل وارد ساختمان شده و بلافاصله سراغ گاوصندق منزل رفته و پس از سرقت طلاجات از محل گریخته اند.

سرهنگ یوسفوند تصریح کرد: در این تحقیقات چهره سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر ۳ سارق در مخفیگاهشان دستگیر و در همان بازجوئی اولیه اعتراف کردند که کلید منزل مالباخته را خانمی به هویت ص. م به آنان داده و با تهیه یک نسخه از کلیدها، نقشه سرقت از منزل مالباخته را طراحی و پس از سرقت طلاجات، آن را بین خود تقسیم کرده اند.

وی افزود: با شناسایی متهم اصلی پرونده، مشخص شد که وی یکی از خویشاوندان مالباخته بود و کلیدمنزل و گاوصندوق را آن در اختیار سارقان قرار داده است.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تصریح کرد: با دستگیری متهم اصلی، و کشف اموال مسروقه، هر ۴ سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی اخبار حوادث پلیس سرقت فامیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا