Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - پلیس روسیه تحقیقات پیرامون بزرگ‌ترین کلاهبرداری صورت گرفته در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال توسط یک تبعه فلسطینی را به پایان رساند. ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه کومرسانت روسیه، پلیس مسکو تحقیقات کیفری علیه تبعه فلسطینی به اتهام بزرگ‌ترین کلاهبرداری جام جهانی 2018 فوتبال که در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری به میزبانی روسیه برگزار شده بود را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ابوشهورب، تبعه 33 ساله فلسطینی به 77 شهروند کشور الجزایر وعده سازماندهی سفر توریستی به روسیه جهت تماشای دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال را داده بود. او از این افراد مبلغ 40 هزار دلار یا 40 هزار یورو بابت سفر به روسیه در چند قسط دریافت کرده بود. کلاهبرداری این تبعه فلسطینی پیش از آغاز جام جهانی 2018 توسط همسر یکی مقام‌های بانفوذ الجزایری افشا شد. وی در تماس تلفنی با هتلی که محمد ابوشهورب مدعی رزرو جا برای مسافران الجزایری بود متوجه شد این اطلاعات واقعیت ندارد.

مسئول این هتل در مسکو از رزرو جا برای 77 شهروند الجزایری در طول دوره جام جهانی 2018 ابراز بی‌اطلاعی کرده بود. سازمان‌دهنده سفر گروه 77 نفره الجزایری از این کشور به روسیه پرواز کرد و سپس به پلیس روسیه جهت ادای توضیحاتی دعوت شد. وی روز 23 ژوئن که قصد عزیمت از فرودگاه بین‌المللی مسکو به سمت ترکیه را داشت، توسط پلیس بازداشت شد. این تبعه فلسطینی اقرار کرد این کلاهبرداری توسط شرکای تجاری او در الجزایر صورت گرفته و شخصاً نقشی در آن نداشته است.

سرگئی لاوروف: جام جهانی 2018 پیروزی دیپلماسی عمومی بود

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • یونسکو جایزه آزادی مطبوعات ۲۰۲۴ را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • یونسکو جایزه «آزادی مطبوعات» را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • روسیه تحقیقات درباره گور‌های جمعی غزه را خواستار شد
  • روسیه تحقیقات درباره گورهای جمعی غزه را خواستار شد