Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، همتی اظهار کرد از آنجا که تخصیص و تأمین ارز به منظور واردات کالا و خدمات مورد نیاز کشور انجام می شود، متاسفانه در این فرآیند در گذشته سوءاستفاده های زیادی صورت گرفته است و برخی به بهانه واردات کالا و خدمات مورد نیاز با طی فرآیندهای قانونی اقدام به دریافت ارز کرده و متأسفانه پس از دریافت ارز، متناسب با ارز دریافتی کالا به کشور وارد نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با به کارگیری این سامانه تمام بانک ها، وزارت صمت، گمرک ج.ا.ا و سازمان امور مالیاتی به اطلاعات و عملکرد واردکنندگان دسترسی خواهند داشت.

رییس کل بانک مرکزی افزود: از این پس یکی از شاخص های اعتبارسنجی مشتریان در فرآیند واردات و دریافت خدمات بانکی موضوع رفع تعهد ارزی واردکنندگان خواهد بود و عدم رفع تعهد ارزی واردکننده، با عدم ارایه خدمات، همراه شده و به مراجع ذیربط اعلام خواهد شد.

از سوی دیگر واردکنندگان اصیل و واقعی که نقش مهم و اساسی در تجارت کشور دارند نیز مورد حمایت خاص قرار خواهند گرفت. دکتر همتی در پایان یادآور شد که با عملیاتی شدن این سامانه فرآیند تجارت خارجی کشور به صورت سیستمی تکمیل خواهد شد و نقش بسیار اساسی در پیشگیری از فساد خواهد داشت.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی به مسافران نوروزی ۵ استان کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به دنبال اعلام بالاترین سطح هشدار از سوی سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران و رعد و برق در پنج استان، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به هشدار سطح قرمز روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سازمان هواشناسی کشور و پیش‌بینی بارش شدید باران، از مسافرانی که قصد سفر به استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد را دارند، تقاضا می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کرده و از رزرو محل اقامت خود پیش از سفر اطمینان حاصل کنند.»

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران | تشدید باران در پنج استان کشور

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همچنین به مسافران توصیه کرده است اطلاعات واحدهای اقامتی کشور را از وب‌سایت visitiran.ir دریافت کنند.

این ستاد شماره تلفن ۰۹۶۲۹ را نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات سفر، اماکن تاریخی و همچنین دریافت شکایت اعلام کرده است.

انتهای پیام

کد خبر: 1224753 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • حساب واحد ارزی تشکیل شد
  • تشکیل حساب واحد ارزی برای تمرکز درآمدهای نفتی
  • ◄ رکوردزنی هلدینگ دکا در فرآیند هوم‌ دلیوری / ثبت آماری بی‌نظیر در کشور با تحویل 10 هزار قلم کالا در یک روز
  • ثبت ۱۰۷۶ اشتغال در سامانه اشتغال در حوزه صنایع دستی
  • فرجامی تلخ برای ایفا نکردن تعهدات ارزی
  • صدور کران کارت بانکی در فرودگاه لارستان
  • پیندو، دروازه‌ای به سوی دنیایِ بی‌پایانِ بازار بزرگ
  • وضعیت خوب شاخص سرمایه‌گذاری خراسان رضوی علی‌رغم انقباضی بودن منابع بانکی 
  • هشدار هواشناسی به مسافران نوروزی ۵ استان کشور
  • طراحی سامانه‌ای دانش‌بنیان برای پوشش فرآیند حمل و نقل در کشور