Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله مومنی از اعضای دفتر تحکیم وحدت در سال ۷۸، روز گذشته با انتشار توئیتی مدعی شد که در روز ۲۳ تیر ۷۸زاکانی سخنران تجمع دانشجویان نبوده و با او در سفر مکه حضور داشته است.

پس از این توئیت، علیرضا زاکانی در تذکری به عبدالله مومنی، نوشت: «آقای عبدالله مومنی، ادعای بنده را به سخنرانی در ۲۳ تیر ۱۳۷۸ دروغ دانسته و گفته که ما با هم در سفر بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان با برخی دوستان تشکل‌ها در سفر عمره بودند، ولی من بعلت اتفاقات ۱۸ تیر نرفتم و در ۲۳ تیر ۷۸ قبل از آقای روحانی سخنرانی کردم. آقای مومنی، مردانه اشتباهتان را جبران کنید.»



همچنین سید نظام الدین موسوی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در سال ۷۸ نیز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس و در واکنش به این ادعا، تصریح کرد: مجری مراسم ۲۳ تیر بنده بودم و سخنران اول مراسم نیز دکتر زاکانی بود که طی سخنانی از منظر دانشجویان ابعاد مختلف حوادث آن چند روز را مورد تحلیل قرار داد. سخنران بعدی نیز حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کنونی بود که در آن مقطع دبیر شورای عالی امنیت ملی بود و در سخنان خود ضمن تفکیک بین دانشجویان و اغتشاشگران، بر ضرورت مقابله و برخورد جدی با آشوبگران تاکید کرد.



پس از این واکنش ها، عبدالله مومنی در توئیتر خود، نوشت: «در طول عمرم دروغی سیاسی نگفته ام؛ خوشحال میشم که شکسته بشوم واصرار بر ناراست را ادامه ندهم با خواندن توئیت آقای زاکانی من رسما ازایشون وازهمه مخاطبین عذرخواهی میکنم و حمل بر صحت ادعای آقای زاکانی می‌ذارم. آقای زاکانی بذارید به حساب ۹ماه انفرادی وآلزایمر ولپ‌های گل انداخته ما؟!»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عبدالله مومنی علیرضا زاکانی دفتر تحکیم وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ شهرام مومنی گفت: صبح امروزسه شنبه 4 اردیبهشت 1403 با اطلاع گزارشی مبنی بر ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران 3 خودروی آتش نشانی به همراه 7 آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت افزود: آتش نشانان به محض رسیدن اقدام به مهار آتش خودروی پراید در حال سوختن در محوطه رستوران و اجرای تمهیدات ایمنی کردند.
شهرام مومنی با بیان اینکه تمامی خدمه و کارکنان این رستوران در سلامت کامل هستند، گفت: دراین حادثه راننده خودرو به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود که قبل از رسیدن گروههای عملیاتی لباس های شعله ور راننده با کمک شهروندان خاموش شد.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت افزود: علت آتش سوزی منشا انسانی بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم