Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا مداح در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس گفت:  کسب عنوان دوم جشنواره ابوذر برای من باعث خوشحالی بود و این مقام را به خانواده های معظم شهدا که هنوز چشم انتظار فرزندان والمقام خود هستند تقدیم میکنم. وی که از آزادگان سرافراز  کشور است و سابقه 4سال و دو ماه اسارت را به دوش میکشد ادامه داد: امروز در سنگر رسانه تلاش می کنم تا یاد و خاطره همرزمان شهید و آزاده خود رابه بهترین شکل به تصویر بکشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس توانمند خبرگزاری برنا استان فارس تاکید کرد:زمانی که رئیس بسیج رسانه استان فارس اعلام کرد با موفقیت خبرنگاران و عکاسان استان در جشنواره ابوذر خستگی یکسال تلاش از وجودم خارج شد احساس شادمانی مضاعفی به من دست داد. مداح خاطرنشان کرد: همسر عزیزم وفرزندانم در تمامی لحظات زندگی با تمام وجود از من حمایت کردند و قدم به قدم با من تا مسیر موفقیت همگام بودند و با دلگرمی های خود باعث شدند تا بتوانم لحظات متفاوتی را به تصویر بکشم. آیین پایانی چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حوزه هنری انقلاب اسلامی در تهران برگزار شد که احمدرضا مداح  عکاس توانمند خبرگزاری برنا از استان فارس موفق به کسب رتبه دوم در بخش عکس شد.  امین افشارپور خبرنگار خبرگزاری ایرنا دفتر فارس نیز با نگارش گزارشی با عنوان چند می گیری تصادف کنی مقام دوم بخش گزارش این جشنواره را به دست آورد.  همچنین مرضیه امیری از پایگاه خبری شیرازه نیز موفق به کسب رتبه اول در بخش خبر شد. در این جشنواره به دلیل کسب بیشترین تعداد جوایز و همراهی بخش زیادی از رسانه های استانی جایزه ویژه ای به مصطفی اژدری رئیس بسیج رسانه استان فارس تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس انقلاب اسلامی تصادف وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»

نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی و تهیه شده در مرکز هنری رسانه‌ای نهضت منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «نحن المقاومون»، نماهنگی حماسی تهیه شده در مرکز نهضت با صدای حاج ابوذر روحی، ندای رسای صبر و استقامت مردمی است که در برابر ظلم و تجاوز سر خم نکرده و پرچم مقاومت را تا همیشه برافراشته‌اند.

این سرود، حماسه‌ای از رشادت یمنی‌ها در برابر تجاوز ائتلاف سعودی، فریادی از مظلومیت فلسطینیان در زیر چکمه‌های اشغالگران صهیونیست، و پژواکی از ایستادگی مردم عراق، لبنان، ایران و تمام آزادی خواهان در برابر استکبار جهانی است.

متن و فیلم این نماهنگ حماسی را مشاهده می‌کنید:

نحن مقامون یا ایها الصهیون

جولان بنویسید وقت است که از قدرت طوفان بنویسید

در قحطی و آوارگی و جنگ

از معجزه صبر مسلمان بنویسید

در غربت باریکه غزه

از غیرت مردان حماس و

وسعت ایمان بنویسید

روی کفن کودک این خاک

انسان بنویسید

با اشک بر این خاک مقدس

این تربت آلوده به صهیون

باران بنویسید

صهیون بخوانید شیطان بنویسید

یمنی عهدنا

غزاوی صبرنا

عراقی فخرنا

لبنان قوتنا

ایرانی جیشنا

کد خبر 747736

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت