Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سوادکوه از آماده‌باش اکیپ‌های راهداری این شهرستان خبر داد و گفت: راهداران هم‌اکنون نیز در حال امداد رسانی و برف‌روبی در منطقه گدوک در محور سوادکوه هستند به گزارش بلاغ، شیروان مظلومی‌ طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی و اطلاعات هواشناسی و بارش برف در محور سوادکوه اکیپ‌های راهداری این شهرستان در حال آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه عوامل راهداری و ۲۰ دستگاه از ماشین آلات سبک و سنگین نمک پاش، تیغه برف‌روب در‌مسیر اصلی حدفاصل گدوک تا پل‌سفید و زیراب‌ جهت بحران و عملیات زمستانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سوادکوه در پایان خاطرنشان کرد: راهداران هم‌اکنون نیز در حال امداد رسانی و برف‌روبی در منطقه گدوک در محور سوادکوه هستند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد