Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد سرور رئیس اورژانس هوایی کشور درگفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۱ پایگاه اورژانس هوایی مشغول به فعالیت و امداد رسانی به مصدومان هستند و این درحالی است که ایران نیازمند حداقل ۳۰ پایگاه اورژانس هوایی دیگر است.

رئیس اورژانس هوایی کشور افزود: تا پایان آذر ۹۷ ماه تعداد ۱۵ هزار و ۸۲۳ ماموریت به اورژانس هوایی انجام شده است و ۲۲ هزار و ۹۸۷ مصدوم به وسیله اورژانس هوایی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های کشور منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال بیش از ۲۲ هزار مصدوم به مراکز درمانی با اورژانس هوایی کشور

وی ادامه داد: ۶۵ درصد از مصدومان انتقال یافته به وسیله اورژانس هوایی به اتاق‌های عمل جراحی به طور مستقیم منتقل شده‌اند که این مسئله نشان‌دهنده اهمیت بالای اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان حوادث ترافیکی و سایر بیماران است.

رئیس اورژانس هوایی کشور گفت: پیگیر ساخت پایگاه‌های اورژانس هوایی بیشتر در کشور هستیم و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا ۲ سال آینده تعداد پایگاه‌های اورژانس هوایی به ۷۰ عدد افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ها قرار است فوریت‌های ویژه اورژانس هوایی خریداری یا به صورت خرید خدمتی تامین کنیم و یا برخی از بالگرد‌ها را به صورت استجاری از ارتش بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان