Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:44:04 GMT

تیم فوتبال استقلال برابر نماینده رومانی شکست خورد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۴۷۰۲

تیم فوتبال استقلال برابر نماینده رومانی شکست خورد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر آماده می کند، عصر امروز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی که در ترکیه برگزار شد برابر یتم اسپورتیو مونیسیپال رومانی به میدان رفت و ۲ بر یک شکست خورد.

تیم رومانیایی ابتدا با یک ضربه پنالتی در دقیقه ۵۷ از استقلال پیش افتاد اما در دقیقه ۷۱ محسن کریمی موفق شد گل تساوی را برای شاگردان شفر به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، تیم حریف روی یک ضد حمله به گل دوم رسید و بازی با برتری این تیم رومانیایی به پایان رسید.

کد خبر 4516046

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی ترکیه تیم فوتبال استقلال تهران رومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول