Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا- نائب رئیس انجمن قطعه تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه قطعه سازان خودرو کشور گفت: بقا و ادامه حیات بنگاه های تولیدی در شرایط کنونی اقتصاد در گرو همکاری سازمان امور مالیاتی است.

«احمدرضا رعنایی» روز پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی درحاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی، نیرو محرکه و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی غرب ایران در اراک، افزود: واحدهای تولیدی خواهان کمک به کاهش مشکلات هستند تا بتوانند در وضعیت کنونی با دامنه اسیب کمتری به حیات ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: واحدهای صنعتی و تولیدی سرمایه ملی کشور هستند که باید در حفظ آن ها کوشید.
نائب رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه قطعه سازان خودرو کشور گفت: کارگران در واحدهای تولید به عنوان سرمایه اصلی به شمار می روند و نیاز است که موضوعات و مسایل انان به موقع رسیدگی شود.
رعنایی افزود: بانک ها، سازمان تامین اجتماعی و مالیات از جمله طلبکاران صنایع هستند و شرکت ها بدهکار زمانی توان پرداخت بدهی خود را دارند که رونق تولید داشته باشند و با تعطیلی واحدهای مشکل دار طلب ها وصول نمی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: برخی قوانین در شرایط عادی تصویب شده است و با وضعیت کنونی اقتصاد نیازمند تغییر و بازنگری است.
«سعید فرخی» افزود: رویکرد حمایتی از قوانین براب ه واحد های صنعتی و تولیدی با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور ضروری است تا از آسیب به واحدها جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: نگاه سختگیرانه قوانین به واحدهای تولیدی و صنعتی سبب می شود حوزه مولد کشور از رونق دور شود و موانع کسب و کار به وجود آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری مرکزی اضافه کرد: اولویت کشور اکنون بر حفظ تولید و اشتغال است و این مهم در استان مرکزی با همراهی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گرفته است.
فرخی گفت: برگزاری نشست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به کاهش مشکلات فعالان واحدها کمک کرده است.
وی افزود: لازم است از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان به نحو مطلوب استفاده شود.
همکاری بانک ها نسبت به تملک واحدهای صنعتی، همراهی تامین اجتماعی نسبت به رفع مشکلات قطعه سازان و کاهش موانع پیش رو واحدهای تولید در موضوع تبصره ذیل ماده 186 قانون مالیات مستقیم از مصوبات این نشست بود.
استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی کشور است که در تنوع تولیدات صنعتی در کشور رتبه نخست را دارد.
6991/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد انجمن قطعه سازان ماليات استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در دیدار با رؤسای مناطق آزاد، کارآفرینان و صنعتگران استان هرمزگان افزود:همه رویه‌های معیوب که مانع تولید می‌شود در همکار‌ی با دیگر قوا درحال اصلاح است.
وی گفت: برخی نهاد‌های حکومتی نیز بایستی نگرش خود را به فعالان اقتصادی و فعالان بخش خصوصی تغییر دهندو موانع را از پیش‌روی تولیدگران بردارند.
رئیس قوه قضاییه افزود: بر مبنای بررسی‌های آسیب‌شناسانه از مطالعه پرونده‌های قضایی، یکی از موانع تحقق امنیت سرمایه‌گذاری در کشور انعقاد قرارداد‌های ضعیف است؛ همه قرارداد‌ها از جمله قرارداد‌های دولتی باید اطمینان‌بخش و محکم منعقد شوند و اینگونه نباشد که با تغییر دولت‌ها، مفاد این قرارداد‌ها نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید؛ اژه‌ای : ترخیص کالاهای اساسی از بنادر تسریع شود
استاندار هرمزگان هم در این نشست با اشاره به هزار و ۸۷ کیلومتر مرز مشترک استان هرمزگان با کشور‌های همسایه، گفت: استان در حوزه تامین امنیت سرمایه‌گذاری در زمره استان‌های برتر کشور قرار دارد.
مهدی دوستی همچنین از بهبود ۹ پله‌ای نرخ بیکاری در استان هرمزگان در سه سال گذشته خبر داد.
عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مدیریت دوگانه دستگاه‌های دولتی در قشم با تغییر نگاه‌ها در نظام اداری رفع می‌شود.
نمایندگان شرکت‌های تولیدی و برخی کارآفریان به موانع پیش روی تولید از جمله تامین خوراک اولیه پرداختند.

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی