Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد صفری روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه از ظرفیت های خوبی برای میزبانی رویدادهای مهم ملی و حتی بین المللی برخوردار است.
وی افزود: برگزاری مسابقات مهم و پرطرفدار ورزشی در کرمانشاه باعث معرفی هرچه بیشتر استان شده و حتی می تواند پای سرمایه گذاران را به این دیار بازکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری خاطرنشان کرد: بدون شک امروز ورزش به عنوان یک صنعت پرطرفدار در جهان شناخته می شود و بسیاری از کشورها روی آن سرمایه گذاری کرده و حساب ویژه ای باز کرده اند.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مسابقات کشتی بین المللی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه رویداد ورزشی مهمی است که می تواند نگاه ها را به سمت کرمانشاه معطوف و فایده های زیادی برای استان به همراه داشته باشد.
وی گفت: کرمانشاه در گذشته سابقه برگزاری موفق مسابقات جام تختی و حتی جام جهانی کشتی را داشته است و همین امر باعث اطمینان مسئولان ورزش کشور به این استان شده به گونه ای که امروز کرمانشاه یکی از استان های اولویت دار برای اعطای میزبانی مسابقات مختلف بین المللی است.
صفری همچنین بر اجرای مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی استان تاکید کرد و گفت: این کار باعث روحیه بخشی به قهرمانان و ورزشکاران شاخص استان شده و به دیگر ورزشکاران نیز انگیزه می دهد تا بیش از گذشته برای موفق شدن تلاش کنند.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه از مسئولان ورزش استان خواست تا ورزش را به سمت روستاها نیز بکشانند و حواس خود را تنها معطوف به شهرها نکنند چرا که در روستاها ظرفیت های خوبی وجود دارد و استعدادهای زیادی را می توان به ورزش قهرمانی معرفی کرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با رویکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنان شاهد تعالی ورزش استان باشیم و در آینده موفقیت های بیشتری را از سوی ورزشکاران خود درعرصه های مختلف شاهد باشیم.
مسابقات کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای 18 و 19 بهمن امسال به میزبانی کرمانشاه و در سرسرای امام (ره) با حضور بیش از 100 کشتی گیر داخلی و خارجی برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جهان سرمایه گذاران صنعت مجلس شورای اسلامی مدیرکل ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارشناسان، داوران و متخصصین حوزه ورزش، کاندیداهای جشنواره «قهرمان ایران» را انتخاب و سپس با رای مردم، برترین‌ها در بخش‌های مختلف معرفی شدند.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران که حدود ۴ سال است زیر نظر انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی فعالیت خود را آغاز کرده، با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت مستمر دست‌اندرکاران این رشته، به بهترین عناوین دست یافته است.
این تیم که در سال ۱۴۰۳ نیز مقتدرانه عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد، با روند رو به رشد، تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی، نظم مثال‌زدنی و نتایج درخشان، توانست نظر کارشناسان جشنواره و مردم ورزش‌دوست و قدرشناس ایران را به خود جلب کند و این عنوان را از نگاه داوران به خود اختصاص دهد.


کسب این عنوان در حالی بدست آمده که تیم ملی هاکی روی یخ ایران حتی یک پیست اختصاصی نیز ندارد و با حمایت ایرانمال، در پیست یخ این مجموعه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
این موفقیت نشان‌دهنده تلاش و پشتکار مثال‌زدنی ورزشکاران و مربیان تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

اعضای تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران از رئیس سازمان صدا و سیما به دلیل پوشش مستقیم مسابقات خود در رویدادهای مختلف با اهدای یک پیراهن تیم ملی که به امضای ملی پوشان رسیده بود تقدیر و تشکر کردند

گفتنی است، تیم فوتبال ساحلی ایران بعنوان یکی از پرافتخارترین تیمهای ورزشی ایران نیز از سوی آرای مردمی بعنوان برترین تیم جشنواره «قهرمان ایران» از نگاه مردم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899469

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی