Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه ربیعی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه خانواده مینودری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از مشکلات عمده در تولید محصولات بانوان نبود فروش و بازاریابی مناسب است.
وی با بیان اینکه توجه به سلیقه مخاطب اهمیت بسیاری دارد، اضافه کرد: هنرمندان باید به وسیله این نمایشگاه ها سلیقه مخاطبان را شناسایی و بر اساس تقاضای فرهنگی افراد به تولید کالا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی با تاکید براینکه آموزش فنون بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اگر زنان تا حدودی با بازاریابی محصولات آشنایی داشته باشند و کیفیت کارشان را افزایش دهند، مشکلی در زمینه فروش نخواهند داشت.
وی در ادامه به بازار اقتصادی محصولات خانگی و صنایع دستی اشاره کرد و عنوان داشت: این صنعتگران برای ماندگاری در بازار رقابتی باید با شیوه بسته بندی محصولات آشنا شوند تا به بهترین راه ممکن مخاطب و خریدار جذب کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری به ظرفیت بالای فضای مجازی برای رونق کسب و کار اشاره کرد و گفت: در بیشتر کشورهای توسعه یافته محصولات صنایع دستی و هنری زنان از طریق فضای مجازی تبلیغ شده و به فروش می رسد و ما نیز نیازمند مدیریت جامع تبلیغاتی در فضای مجازی و وب سایت هستیم.
ربیعی با اشاره برگزاری نمایشگاه آثار هنری زنان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه توانمندی زنان با خلق آثار هنری ایجاد فضایی در راستای معرفی صنایع دستی به شهروندان است.
وی با بیان اینکه زنان شاغل در منزل جایی برای عرضه محصولات خود ندارند، اضافه کرد: نمایشگاه عرضه محصولات هنری و صنایع دستی زنان بهترین فرصت برای فروش و افزایش کسب و کار در میان بانوان است.
ربیعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعداد زنان تحصیلکرده جامعه رو به افزایش است و باید تلاش کنیم که این بانوان علاوه بر خوداشتغالی به اشتغالزایی و کارآفرینی هرچه بیشتر نیز اقدام کنند.
این مسئول یادآور شد: زنان می توانند با دریافت کارت صنایع دستی از تسهیلاتی که دولت درنظر گرفته است، بهره مند شوند.
نمایشگاه خانواده مینودری از بیست و ششم هر ماه تا سوم ماه بعد در مجتمع تجاری مهر و ماه واقع در چهارراه خیام دایر می شود.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تبلیغات جامعه خانواده صنایع دستی کسب و کار جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، محمد ثابت اقلیدی در جشنواره مردمی شکوفه‌های بادام شهر دژکرد گفت: با توجه به ثبت ملی مهارت کیسه بافی شهر دژکرد به عنوان میراث ناملموس در سال ۱۴۰۰ و همچنین حمایت معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر انتخاب دژکرد به عنوان شهر ملی کیسه بافی، مقدمات این ثبت فراهم شده و دژکرد به زودی شهر ملی کیسه بافی شود.
وی با اشاره به افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان گفت: شهر دژکرد با داشتن جاذبه های طبیعی فراوان در مسیر این آزادراه قرار دارد و با توجه به آینده این شهر برنامه ریزی می‌کنیم زیرساخت‌های گردشگری برای جذب گرشگر در منطقه نیز تقویت شود.
در حاشیه این مراسم لوح ثبت ملی دو میراث ناملموس مهارت کیسه بافی و شاهنامه خوانی به فرماندار شهرستان اقلید اهدا شد.
همچنین از افرادی که در تهیه و تکمیل پرونده ثبت ملی مهارت کیسه بافی و شاهنامه خوانی کمک کردند تقدیر شد.
جشنواره مردمی شکوفه‌های بادام با هدف معرفی بادام دژ کرد، معرفی جاذبه‌های گردشگری توریستی، معرفی صنایع‌دستی، تولید محصولات کشاورزی و جذب سرمایه‌گذار درزمینهٔ‌های صنایع‌دستی و تبدیلی و گردشگری برگزار شد.
بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی محلی، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، نمایش آداب‌ و رسوم، پخت نان و غذا‌های محلی، نمایش محصولات کشاورزی از برنامه‌های این جشنواره بود.
شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید با جمعیت حدود ۱۰ هزار نفر با وجود امامزاده شمس‌الدین محمد (ع)، چشمه‌سار‌های چهل شهیدان، پارک ساحلی، چشمه‌سار انگفته، رودخانه سفید، دره باغ گل و باغ های بادام، گردو، سیب، هلو، آلو و گیاهان دارویی از مقاصد نوظهور و پرجاذبه استان فارس برای گردشگران است.

دیگر خبرها

  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی