Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزيره، متئو هگز، شهروند و پژوهشگر انگلیسی که در امارات به اتهام جاسوسی زندانی شده بود، از شکنجه خود و بازجویی‌های طولانی در زمان بازداشتش در این کشور خبر داد.

این پژوهشگر انگلیسی گفت بازجویان اماراتی او را تهدید کردند چنانچه به جاسوسی برای سازمان اطلاعات انگلیس اعتراف نکند او را شکنجه می کنند و به یک پایگاه نظامی در خارج از امارات می فرستند و او را تا ابد زندانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هگز در مصاحبه اختصاصی با الجزیره گفت: آنها مرا به شکنجه تهدید کردند و گفتند مرا به طور غیرقانونی به پایگاهی نظامی در خارج از امارات منتقل می کنند و در آنجا زندانی و شکنجه خواهند کرد و مرا کتک خواهند زد و اگر واقعیت را نگویم تا ابد من را زندانی خواهند کرد. آنجا تنها و در سلول انفرادی بودم و وکیل نداشتم. نمی توانستم فشارها را تحمل کنم.

متئو هگز همچنین گفت بازجویان اماراتی در شرایط سخت بازداشت، ساعت ها از او بازجویی می کردند که این وضع باعث شد بارها برای خودکشی تلاش کند.

او افزود: مقادیری دارو به من دادند و در یک جلسه به مدت پانزده ساعت از من بازجویی کردند و دوازده ساعت پی در پی به طور یکنواخت بازجویی شدم. شاید از ساعت سه صبح تا ساعت پنج یا شش عصر از من بازجویی کردند. در اتاقی بدون نور بودم و نگهبانان مرا کنترل می کردند. در مرحله ای از بازداشت تا دو ماه حمام نکردم. سربازان تا سرویس بهداشتی با من می آمدند و فکر خودکشی به ذهنم رسید. بارها برای خودکشی تلاش کردم و زمانی‌که اوضاع وخیم شد به بیمارستان منتقل شدم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امارات انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، ترجمه: پویا احمدی | مدیرعامل خطوط هوایی امارات طی نامه‌ای که آخر هفته در وبسایت این شرکت منتشر شد، بابت برهم خوردن برنامه‌های سفر مسافران در پی بارش‌های بی‌سابقه باران در امارات متحده عربی و جاری شدن سیل در فرودگاه دبی عذرخواهی کرد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000It3

دیگر خبرها

  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»