Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:04:57 GMT

ترکیب عربستان و قطر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۱۳۷

ترکیب عربستان و قطر اعلام شد

آنتونیو پیتزی و فلیکس سانچز ۱۱ بازیکن اصلی عربستان و قطر را معرفی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین مسابقات پایانی گروه E جام ملت‌های آسیا، تیم‌های ۶ امتیازی عربستان و قطر از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم زاید اسپورت ابوظبی مقابل هم قرار می‌گیرند که کیم دونگ‌جین از کره جنوبی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد العویس، محمد آل فتیل، علی هادی البلیهی، محمد البریک، حمدان الشمرانی، عبدالله عطیف، عبدالرحمن غریب، حسین المقهوی، هتان باهبری، یحیی الشهری و فهد المولد بازیکنانی هستند که با نظر خوان آنتونیو پیتزی در ترکیب تیم ملی عربستان برابر قطر قرار گرفتند.

 

سعد الشیب، بسام الراوی، طارق سلمان، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، عاصم عمر مادیبو، عبدالعزیز حاتم، بوعلام خوخی، حسن الهیدوس، اکرم حسن عفیف و المعز علی نیز ۱۱ بازیکن منتخب فلیکس سانچز برای قطر برابر عربستان هستند.

 

ترکیب عربستان نسبت به دیدار اخیرش دو تغییر داشته که عبدالرحمن غریب و یحیی الشهری جانشین عبدالعزیز البیشی و سالم الدوسری شدند، اما قطری‌ها هیچ جابه‌جایی در ۱۱ نفر اصلی خود نداشتند.

 

عربستان تیم ملی عربستان جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان تیم ملی عربستان جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در فصل جاری نشانی از ستاره فصل گذشته نداشته است. او البته در بازی اخیر برابر والنسیا هتد تریک کرد ولی در بسیاری از بازی های مهم فصل از جمله دو ال کلاسیکو و نیز دو بازی برابر پی اس جی خاموش بود.

ستاره 35 ساله لهستانی که هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد، در مصاحبه هفته پیش خود با اطمینان گفت که تصمیمش را گرفته و به هیچ وجه بارسا را ترک نمی کند. او تابستان گذشته قید پیشنهاد نجومی از عربستان را به خاطر بارسا زد.

با این حال ژاوی چندان از حفظ لوا مطمئن نیست. او که امروز در نشست خبری بازی با خیرونا شرکت کرده بود، وقتی با سوالی در مورد آینده لواندوفسکی روبه‌رو شد، پاسخ مبهمی داد: «حضور لواندوفسکی برای ما ارزش بسیاری دارد ولی وقتی فصل تمام شود، درباره آینده او تصمیم خواهیم گرفت. او با باشگاه قرارداد دارد.»

موندودپورتیوو نوشته که این پاسخ ژاوی یک بار دیگر گمانه زنی ها در مورد لوا را افزایش خواهد داد و به نظر می رسد بارسا گزینه فروش او را در نظر دارد. لوا در این سن نیز ارزش بالایی دارد و انتقال به فوتبال عربستان می تواند بارسا را به سود کلانی برساند. پولی که این روزها باشگاه به شدت نیازمند آن است.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • روز غیرمنتظره آزادی مقابل پرسپولیس
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!