Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:58:04 GMT

برف و کولاک مانع برگزاری لیگ یک نشد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۱۵۳۸۹

برف و کولاک مانع برگزاری لیگ یک نشد

فریبرز محمودزاده می گوید علیرغم برف و کولاکی که تمام شهرهای کشور را گرفته بود، تمامی مسابقات لیگ یک برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک امروز در شرایطی در شهرهای مختلف برگزار شد که بارش برف و کولاکی که در کشور جریان دلرد، نگرانی هایی در مورد تعویق بازی  ها ایجاد کرده بود ولی محمودزاده مسئول کمیته مسابقات لیگ یک می گوید تمام دیدارها با تمهیداتی که در نظر گرفته شده بود، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فریبرز محمودزاده در این رابطه به خبرنگار "ورزش سه" می گوید :« خوشبختانه با تمهیداتی که در شهرهای مختلف از سوی هیئت های فوتبال و مسئولان ورزشگاه ها صورت پذیرفته بود، تمام بازی ها برگزار شد. البته که اگر کاورها در زمان مناسب روی چمن های ورزشگاه ها کشیده نمی شد، امکان برگزاری مسابقات فراهم نمی شد»


مسئول مسابقات لیگ یک با اشاره به دو شهری که بازی ها در آنها به دلیل کولاک و برف برای دقایقی تعطیل شده، توضیحاتش را اینگونه ادامه می دهد:« در دیدار دو تیم گل ریحان البرز و شهرداری ماهشهر در دقیقه 69 مجبور به تعطیلی 7 دقیقه ای بازی شدیم و در اراک هم دیدار دو تیم آلومینیوم و فجرسپاسی در دقیقه 36 به مدت 8 دقیقه قطع شد که در ادامه با مهیا شدن شرایط جوی، هر دو بازی ادامه یافت.»


فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک در پایان از همکاری هیئت های فوتبال در شهرهای مختلف، مسئولان باشگاه ها، ناظرین و داوران مسابقات، که برگزاری بازی ها را در شرایط جوی نامساعد با تلاش هایی که داشتند، فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۱۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید